  • 1. Data: 2003-09-26 12:13:37
    Temat: Sukces debetu Inteligo - informacja prasowa
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Sukces debetu Inteligo

    Debet Inteligo spotkał się z ogromnym zainteresowaniem
    ze strony klientów. W ciągu pierwszego dnia rozpatrzonych
    zostało ponad 5 tys. wniosków.

    http://banki.wp.pl/wiadomosci.html?POD=7&wid=1519975

  • 2. Data: 2003-09-27 23:13:48
    Temat: Re: Sukces debetu Inteligo - informacja prasowa
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia pią 26. września 2003 14:13 ktoś podpisujący się jako

    z czego 4900 negatywnie :-)

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 3. Data: 2003-09-28 07:17:25
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Sun, 28 Sep 2003 01:13:48 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >z czego 4900 negatywnie :-)

    Raz w zyciu udalo mi sie zalapac do szczesliwej setki ;))

    Piotr