  • 1. Data: 2003-09-26 12:33:51
    Temat: Dajcie już spokój z tym EUROBANKIEM
    Od: "" <s...@W...pl>

    Miało byc cos ciekawego (jakaś nowa idea) a wyszedł supermarketowy bank z
    nieciekawą TOiP - kicha

  • 2. Data: 2003-09-26 14:16:47
    Temat: Re: Dajcie już spokój z tym EUROBANKIEM
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-09-26 14:33, s...@W...pl wrote:

    > Miało byc cos ciekawego (jakaś nowa idea) a wyszedł supermarketowy bank z
    > nieciekawą TOiP - kicha

    A wiesz co się na tej grupie działo pod koniec listopada 2000? :-)
    Tak będzie i tutaj. I dobrze. Wszystki choroby wieku dziecięcego
    zostaną zauważone. A jeśli nie chcesz czytać o EB to są filtry....
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 3. Data: 2003-09-27 07:08:03
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Miało byc cos ciekawego (jakaś nowa idea) a wyszedł supermarketowy
    > bank z nieciekawą TOiP - kicha

    No cóż - na razie nieciekawie to wygląda, ale rynek zrobi swoje.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-09-29 21:23:20
    Od: "kici" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bl3coh$2bme$1@foka.acn.pl...

    > No cóż - na razie nieciekawie to wygląda, ale rynek zrobi swoje.
    >
    > --
    > ukłony - skowi
    > skowi (at) gazeta pl
    > gg: 2539349

    już zrobił , wystarczy spojrzeć co dzieje się na tej grupie. Widziałem ich
    Oddział w Gdańsku - Wrzeszczu - wizualnie jest koszmarny , ale Panie z
    obsługi były o.k :))

  • 5. Data: 2003-09-30 16:36:53
    Od: "skorz" <s...@p...pl>

    W wiadomości: bla7sg$r7m$...@i...gazeta.pl,
    kici <k...@g...pl> napisał(a):

    > już zrobił , wystarczy spojrzeć co dzieje się na tej grupie.
    > Widziałem ich Oddział w Gdańsku - Wrzeszczu - wizualnie jest
    > koszmarny , ale Panie z obsługi były o.k :))

    Ja byłem dzisiaj w M1 w Czeladzi - wszystko OK oprócz tego że ich system
    komputerowy nie działa - mają nadzieję że ruszy _9_ października. Panie z
    obsługi ograniczają się więc póki co rozdawania ulotek i udzielania
    informacji oraz odsyłania do infolinii 0 801 700 200, która w strefie
    (32)... nie działa - cały czas jest zajęty sygnał. i...@e...pl zwala
    winę na TP SA.

    Ktoś tu pisał iż internet i telefon mają ruszyć za miesiąc - wg Pań z
    Czeladzi ma to być I kwartał 2004.

    pzdrwm
    skorz