  • 21. Data: 2010-04-21 15:09:56
    Temat: Re: Strzały ...
    Od: Virck <v...@v...net>

    Nie wiem czy wiecie, ze drzewa w lesie smolenskim sadzil osobiscie Jozef
    Stalin....

  • 22. Data: 2010-04-21 15:11:44
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > A czy mieli w tym jakiś udział TW Bolek, TW Karol i TW Must ???

    Ci to bezpośrednio chyba nie, ale inny nazwijmy to "kandydat WSI" swe
    pierwsze kroki w 10 minut po katastrofie:

    Raport z likwidacji WSI wskazuje na powiązania wielu znanych polityków
    i urzędników państwowych (w tym Bronisława Komorowskiego) z WSI,
    której funkcjonariusze szkoleni byli w Moskwie przez sowieckie GRU.

    Zapach likwidacji
    http://wirtualnapolonia.com/2010/04/21/zapach-likwid
    acji/

[...]

    ...skierował ku pałacowi prezydenckiemu:

    Każda pora ma swój czas
    http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/Kazda-pora-ma-swo
    j-czas,2,ID404385656,n

    "[...] Pan redaktor Pospieszalski, podczas wywiadu z nim w programie
    pierwszym państwowej telewizji, powiedział nieopatrznie, podczas
    trwającej żałoby narodowej, że pan Bronisław Komorowski, marszałek
    Sejmu, wysłał już w sobotę do Pałacu Prezydenckiego swojego człowieka,
    żeby ten poszukał w Pałacu raportu z rozwiązania Wojskowych Służb
    Informacyjnych(???). Chodzi o tzw. zbiór zastrzeżony, który pan
    prezydent- jako głowa państwa, posiadał u siebie w Pałacu. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2010-04-21 15:29:51
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    ma!http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiado
    mosc.html?ticaid=1a078

    > Viper, nie wiesz czasami gdzie są kurwa piloci skoro kokpit był
    > cały ?.
    >
    > Zapach likwidacji
    > http://wirtualnapolonia.com/2010/04/21/zapach-likwid
    acji/
    > http://hyy.pl/images/26Russia_Poland_Presiden.jpg

    Viper nie wie ale ja wiem. Na Łubiance piszą raport i przekazują polskie
    tajemnice państwowe.

  • 24. Data: 2010-04-21 15:35:31
    Od: a...@v...pl

    No właśnie i to dotyczy nie tylko tej Twojej wypowiedzi. Kiedy zaczniesz biadolić
    jak to strasznie Ciebie wszyscy opluwają, jak chamsko? To trzeba mieć czelność aby
    takie argumenty podnosić w obroni Ś.P. Prezydenta. Przez wiele lat pis szalał
    niczym święta inkwizycja nie patrząc gdzie leje i czy to prawda, a teraz jak
    skomlą, że to prezydenta oczerniano. Gdzie wasz Honor, gdzie Ojczyzna?

  • 25. Data: 2010-04-21 17:44:02
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Mnie najbardziej dziwi, ze nikomu nawet przez mysl nie przejdzie ze to
    > moglby byc zamach (pewnie zeby nie byc wysmianym).
    > Ciekawe jakby zareagowala USA gdyby to ich samolot sie rozbil na
    > terytorium Rosji. Czy pozwoliliby Ruskim grzebac na miejscu wypadku i w
    > ogole dotykac czarnych skrzynek, nie mowiac juz o wywiezieniu ich do
    > Moskwy... a potem jeszcze laskawie ewentualnie cos odeslac... a moze
    > nie... a moze pierwsze 5 sekund, a moze srodkowe 7 minut... itp.

    Dokładnie. Tusk od początku powinien na najwyższym szczeblu dogadac
    się z Putinem odnośnie wysłania naszych wojsk które miałyby ochraniać
    teren - prowadzić tam czynności mające ustalić przyczynę katastrofy.
    Ewentualnie późneij wszytsko przenieść do Polski i tutaj wszystko
    badać.

    Kurwa NIE DO POMYŚLENIA kurwa żeby ruscy badali przyczyny katastrofy
    przed Polską ekipą !!!!!!
    Jakieś kurwa JAJA !!!!!!!!

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2010-04-21 17:52:34
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
> [...]

    badać.

    Kurwa NIE DO POMYŚLENIA kurwa żeby ruscy badali przyczyny katastrofy

    ==========

    Czyli gdyby u nas rozbił się ruski, to powinny przyjechać ruskie wojska,
    otoczyć teren i nie dopuszczać naszych, na koniec zabrać wszystko do siebie.
    Podobnie gdyby ruski rozbił sie w USA, to amerykanie by nic nie ruszali,
    tylko wpuścili ruskich którzy by okrążyli teren itd.
    Tak?

  • 27. Data: 2010-04-21 17:57:50
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 21 Kwi, 19:52, "skippy" <a...@n...ma> wrote:
> [...]
    > Ewentualnie p neij wszytsko przenie do Polski i tutaj wszystko
    > bada .
    >
    > Kurwa NIE DO POMY LENIA kurwa eby ruscy badali przyczyny katastrofy
    > przed Polsk ekip !!!!!!
    > Jakie kurwa JAJA !!!!!!!!
    >
    > ==========
    >
    > Czyli gdyby u nas rozbi si ruski, to powinny przyjecha ruskie wojska,
    > otoczy teren i nie dopuszcza naszych, na koniec zabra wszystko do siebie.
    > Podobnie gdyby ruski rozbi sie w USA, to amerykanie by nic nie ruszali,
    > tylko wpu cili ruskich kt rzy by okr yli teren itd.

    zapamiętaj imiona zdrajców Polski którzy pędzą z jednaniem się z
    ruskimi oprawcami !

  • 28. Data: 2010-04-21 17:58:04
    Od: Endriu <a...@g...com>

> [...]
    > Podobnie gdyby ruski rozbi sie w USA, to amerykanie by nic nie ruszali,
    > tylko wpu cili ruskich kt rzy by okr yli teren itd.

    Dokładnie.
    I dziwi mnie że w tym kraju, nikt się temu nie dziwi !!!!!!!!!

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2010-04-21 18:31:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]
    mosc.html?ticaid=1a078

    >Viper, nie wiesz czasami gdzie są kurwa piloci skoro kokpit był

    Endriu... drugie zdjęcie przedstawia IMO silnik (widok od strony dyszy) a
    nie kokpit...

    --
    marfi

  • 30. Data: 2010-04-21 19:47:08
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > A niektórych ciał wogóle nie ma....!!!!!!!!!!!
    >
    > Dwóch ciał po prostu nie ma!http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12192987,wiado
    mosc.html?ticaid=1a078

    Przedchwilą na RMF-ie powiedzieli że zidentyfikowali wszystkich....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/