  • 1. Data: 2010-04-20 20:04:45
    Temat: Strzały ...
    Od: Endriu <a...@g...com>

    "[...] Dzis nie ma juz Ryszarda Kaczorowskiego. Zabil go nie Moskal
    strzalem
    w tyl glowy w Katyniu [...]"

    Czy aby na pewno jesteś tego pewien Fatso ?.

    SMOLEŃSK STRZAŁY WIDOCZNE SYLWETKI !!!! analiza
    http://www.youtube.com/watch?v=Sppv6S9aHI4&feature=r
    elated

    Jesteś tego pewien że nikt nie dobijał tych, którzy się tam jakoś
    cudem uratowali ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-04-20 20:19:22
    Temat: Re: Strzały ...
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Endriu pisze:
> [...]
    elated

    > Jesteś tego pewien że nikt nie dobijał tych, którzy się tam jakoś

    Ja nie sądzę, żeby strzelano do ofiar. Strzały są głośne i przez to
    niebezpieczne dla sprawy i strzelającego.

    Są bardziej optymalne metody załatwiania tego typu spraw. Można się np.
    sugerować metodą sanitariuszy z Łodzi. Pavulon załatwił by sprawę bez
    zbędnego rozgłosu.

    J.

  • 3. Data: 2010-04-20 20:20:04
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:
> [...]
    elated

    > Jesteś tego pewien że nikt nie dobijał tych, którzy się tam jakoś

    Mossad mialby dobijac ludzi Kalksteina? Zbyt to jest skomplikowane.

  • 4. Data: 2010-04-20 20:43:25
    Od: fatso <f...@n...com>

    Joachim wrote:

> [...]
    >
    > Są bardziej optymalne metody załatwiania tego typu spraw. Można się
    > np. sugerować metodą sanitariuszy z Łodzi. Pavulon załatwił by sprawę

    Nie da sie ukryc, ze ktos tam wydaje sie strzelac a inny kacap brzydko
    sie wyraza.
    No ale jesli dobijano tam rannych to powstaje mala trudnosc- kulka
    pozostala w ciele
    i latwo ja bedzie teraz wykryc.

  • 5. Data: 2010-04-20 21:43:42
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 20 Kwi, 22:43, fatso <f...@n...com> wrote:

> [...]
    > sie wyraza.
    > No ale jesli dobijano tam rannych to powstaje mala trudnosc- kulka

    myśl gruba świnio

    kacap powtarza "ni chuja, sybir" wielokrotnie

    zdaje sobie sprawę co go czeka za to że jest świadkiem egzekucji

  • 6. Data: 2010-04-20 21:58:48
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > kacap powtarza "ni chuja, sybir" wielokrotnie
    >
    > zdaje sobie spraw=EA co go czeka za to =BFe jest =B6wiadkiem egzekucji

    A śmiech? To jest najciekawsze w tym nagraniu. Rozbił się samolot, ludzkie
    szczątki porozwalane dookoła, a ratownicy się śmieją?

    kc

  • 7. Data: 2010-04-20 23:16:23
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    kc pisze:

    > A śmiech? To jest najciekawsze w tym nagraniu. Rozbił się samolot, ludzkie
    > szczątki porozwalane dookoła, a ratownicy się śmieją?
    >
    > kc

    Nie znam rosyjskiego, to tłumaczenie jest ok?
    http://www.youtube.com/watch?v=U_-oWN4a8uY

    J.

  • 8. Data: 2010-04-21 09:16:02
    Od: Virck <v...@v...net>

    A nie dziwi was to, ze jako pierwsi na miejscu katastrofy ni stad ni
    zowat zjawili sie ruscy..??? ..-;)))

  • 9. Data: 2010-04-21 09:26:49
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Virck wrote:

    > A nie dziwi was to, ze jako pierwsi na miejscu katastrofy ni stad ni
    > zowat zjawili sie ruscy..??? ..-;)))

    To jest zupełnie niespodziewane. Ja spodziewałem się US marines i bundeswery
    oraz husarii polskiej. Ale Ruscy? Ruscy pod Smoleńskiem to jest zupełnie
    zaskakujące.

  • 10. Data: 2010-04-21 14:22:24
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > kacap powtarza "ni chuja, sybir" wielokrotnie

    Powtarza "ni chuja siebie", a to dość istotna różnica.

    --
    AS