  • 61. Data: 2010-04-25 15:16:21
    Temat: Re: Strzały ...
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Weź się Endriu zastanów, kto na tym ma szanse najwięcej skorzystać.
    To bardzo proste zagadnienie może wyjasnić bardzo wiele.

    Wystarczy przestać chłonąć ten cały syf który tu i wszędzie wali agentura i
    opłaceni naganiacze i przeanalizować sytuację.
    Kto miał jaką szansę w yborach, który człowiek i partia, oraz jak to się na
    ten moment zmieniło i co może być medialnie wykorzystane, zeby to jeszcze
    bardziej zmienć.
    IMO to jest KLUCZ.
    Prosty jak budowa cepa.

  • 62. Data: 2010-04-25 15:47:10
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    na
    > ten moment zmieniło i co może być medialnie wykorzystane, zeby to jeszcze

    O, ho, ho ho, ho! O ile dobrze zrozumiałem, to wg ciebie jedenz braci to
    Kain, a drugi Abel. Takiej teorii spiskowej to chyba internet jeszcze nie
    widział.

    kc

  • 63. Data: 2010-04-25 16:01:48
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " kc" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Kain, a drugi Abel. Takiej teorii spiskowej to chyba internet jeszcze nie

    ...nie o to mi chodziło, ale ciekawy wniosek

  • 64. Data: 2010-04-25 22:41:48
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > nie nabijajcie się już z tego idioty andrew bo mi go zaczyna być
    > zwyczajnie szkoda....

    > Twój prezydent własnie
    > poszedł do piachu w wyjątkowo dziwnych okolicznościach, a ciebie to
    > nie dziwi ?. Ewentualny potencjalny podejrzany sprokurowania w/w
    > katastrofy zajmuje czołowe miejsce na czele komisji która tą tragedię
    > ma wyjasniać, a ciebie to jako Polaka nie dziwi ?.

    Dziwi mnie że taki idiota jak Ty rości sobie prawa generowania faktów.. w
    dodatku w związku z tym, ze jesteś umysłowo chory bredzisz i z tego
    wszystkiego wynika jedynie tyle że potrzebujesz leczenia.

    Ale wracajac do bredni to on był taki sam mój prezydent jak Ty mój
    przyjaciel... ani z idiotami się nie zadaję ani na idiotów nie głosuję.
    Zresztą zginęło tam wiele osób a mówi się głónie o tym co miał ten tytuł
    moim zdaniem na ten tytuł oczywiście nie zasługiwał.
    Przeżyłem stratę przyjaciela, który się rozbił awionetką 5 lat temu,
    przeżywam jeśli sąsiad umiera na raka ale nie przeżywam jakoś specjalnie jak
    zginie jakiś polityk znany mi z mediów bo takie jest już życie że ktoś się
    rodzi a ktoś umiera!!!
    W wypadkach w długi weekend potrafi zginąć więcej osób niż w tej
    katastrofie, prawdziwych uczciwych ludzi a nie polityków! Oczywiście jest to
    dotkliwa tragedia ale popatrz cymbale ile osób ginie na drogach w ciągu roku
    i nie płaczesz jakoś na grupach z tego powodu...

    Jesteś baranem, wyjątkowo głupim więc nie zabieraj się za analizę materiałów
    o których pojęcia nie masz, nie wiesz jak są analizowane i badane.. NIC NIE
    WIESZ tylko produkujesz farmazony, pokazująć jak głupi może być taki tępy
    pisooszołom.

    pozdrawiam, Ciebie też tępy pisooszołomie

  • 65. Data: 2010-04-26 06:52:22
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > pozdrawiam, Ciebie te tępy pisooszołomie

    Ja też cię pozdrawiam.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 66. Data: 2010-04-26 07:09:22
    Od: fatso <f...@n...com>

    Nie wiem czy byli tam Zydzi ale na pewno maja nosa i do samolotu nie
    wsiedli.
    Przypuszczam, ze pani Anna Applebaum szepnela do ucha mezusiowi: nie
    lec z Kaczorem
    bo to moze sie skonczyc bijatyka na pokladzie, wyslij raczej swego
    zastepce. No i mielismy Sikorskiego
    jak ronil lzy na pogrzebie w Krakowie swego kolegi a nie na odwrot.