  • 1. Data: 2010-04-20 17:38:23
    Temat: Czy PZU "wymiecie popyt" z rynku?
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Całego pewnie nie wymiecie a czy wymiecie "zauważalnie"? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Nie poprawi się już ten, kto czterdzieści lat osiągnął, a wad się nie wyzbył.

  • 2. Data: 2010-04-20 18:14:03
    Temat: Re: Czy PZU "wymiecie popyt" z rynku?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> wrote in message
    > Całego pewnie nie wymiecie a czy wymiecie "zauważalnie"? :-)

    nie, kasę na pzu zaparkowali osobno sądząc po wibor.
    george

  • 3. Data: 2010-04-20 19:16:33
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Apr 20, 7:38 pm, Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> wrote:
> [...]
    > Nie poprawi się już ten, kto czterdzieści lat osiągnął, a wad się nie wyzbył.

    Czyzby dawni wlasciciele nie chca odkupic po 300 PLN za sztuke ?
    A moze odkupa po nizszych cenach ?
    BTW
    PZU nie jest juz takim dobrym kaskiem jak 10 lat temu.

  • 4. Data: 2010-04-20 21:23:24
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Po tekstach dziś w EKG TOK-FM o tym, że trzeba to potraktować jako
    inwestycje długoterminową, może nawet z mysla o emeryturze - generalnie
    czarno widzę:)))

  • 5. Data: 2010-04-20 21:26:29
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    skippy pisze:
    > Po tekstach dziś w EKG TOK-FM o tym, że trzeba to potraktować jako
    > inwestycje długoterminową, może nawet z mysla o emeryturze - generalnie
    > czarno widzę:)))

    chyba czerwono ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. poczekamy, zobaczymy cene 2-cyfrowa za akcje, to moze kupimy ;)

  • 6. Data: 2010-04-20 21:39:02
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chyba czerwono ;)

    Zależy; widocznie Ty masz ustawione czerwone i zielone, ja mam czarne i
    białe:)))

  • 7. Data: 2010-04-21 05:37:43
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    A dlaczego nie traktować jakiegoś papieru jako inwestycję długoterminową,
    nawet emerytalną?
    A poza tym, to mamy przecież hossę.
    DJ