  • 11. Data: 2007-04-13 09:56:24
    Temat: Re: Strony banków
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:
    > Powiedzcie mi co takiego fajnego jest w stosowaniu flasha *do nawigacji* na
    > stronach banków ?

    Cale szczescie, ze tylko glowne www flash zaatakowal i na razie nie
    dobiera sie do stron przez, ktore zarzadzamy naszym kontem :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 12. Data: 2007-04-13 10:22:39
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:

    > Cale szczescie, ze tylko glowne www flash zaatakowal i na razie nie
    > dobiera sie do stron przez, ktore zarzadzamy naszym kontem :)

    Wczoraj chciałem się przyjrzeć ofercie kredytów hipotecznych BGŻ. Na
    głównej stronie flash na pełny ekran, po czym biała plama. Plus
    oczywiście prawie 100% zużycie procesora.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 13. Data: 2007-04-13 11:29:53
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Jacek Popławski napisał(a):

    > Popierasz UPR, prawda?

    W zasadniczej kwestii zdecydowanie tak - wolny rynek przede wszystkim.
    Ale to chyba wie każdy rozsądny człowiek.

    W kwestiach pobocznych już niekoniecznie.

    > Jest to bzdura.

    Kolega - widzę - z kolei całym sercem wierzy w Polskę solidarną, znaczy
    - socjalną. Żeby nie powiedzieć socjalistyczną. ;-)

    > Pieniądze publiczne są z podatków, podatki są pobierane od obywateli.
    > Pieniądze wydawane bank są z jego zasobów, a zasoby banku są od klientów.

    Rozumiem zatem, że w pełni akceptujesz fakt, iż Twój pracodawca ma prawo
    do przynajmniej komentowania sposobu wydawania zarobionych przez Ciebie
    pieniędzy, tak?

  • 14. Data: 2007-04-13 11:30:48
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

    > Chodzilo mu chyba o pieniadze nasze czyli klientow banku bo chyba na
    > nich je bank zarabia :)

    Siur. Zarobił, czyli są JEGO. "Nasze" są środki publiczne.

  • 15. Data: 2007-04-13 11:52:43
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > W zasadniczej kwestii zdecydowanie tak - wolny rynek przede wszystkim.

    Właśnie o wolny rynek chodzi.

    Według UPRowców nie mam prawa krytykować firmy, której płacę, za to, jak
    coś robi. Bo to nie są publiczne pieniądze. Powinienem za to krytykować
    państwo, że źle wydaje moje podatki.

    Tymczasem wolny rynek polega na tym, że mogę sobie wybrać komu chcę
    płacić. I jeśli jakiś bank wywala pieniądze w błoto na złą stronę, to
    mogę o tym powiedzieć i zachęcać innych do korzystania z innego banku
    (co akurat w tym wątku się nie sprawdza, bo jak napisałem przyzwyczaiłem
    się już do tego, że banki nie mogą mieć dobrej strony).

    > Kolega - widzę - z kolei całym sercem wierzy w Polskę solidarną, znaczy
    > - socjalną. Żeby nie powiedzieć socjalistyczną. ;-)

    Typowy UPRowiec. Zero samodzielnego myślenia.

    > Rozumiem zatem, że w pełni akceptujesz fakt, iż Twój pracodawca ma prawo
    > do przynajmniej komentowania sposobu wydawania zarobionych przez Ciebie
    > pieniędzy, tak?

    Jeśli wydaję je na benzynę do służbowego samochodu? Oczywiście.

  • 16. Data: 2007-04-13 12:03:26
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Wojciech Nawara porozsypywal nastepujace haczki:
    > Rozumiem zatem, że w pełni akceptujesz fakt, iż Twój pracodawca ma prawo
    > do przynajmniej komentowania sposobu wydawania zarobionych przez Ciebie
    > pieniędzy, tak?
    Do komentowania? A czemu nie? Ja tez mam prawo komentowac jesli szef
    zamiast dac mi podwyzke, kupi sobie nowy samochod. Wolny kraj, wolnosc
    slowa itp
    --
    badzio

  • 17. Data: 2007-04-13 12:06:08
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    badzio napisał(a):
    > Do komentowania? A czemu nie? Ja tez mam prawo komentowac jesli szef
    > zamiast dac mi podwyzke, kupi sobie nowy samochod. Wolny kraj, wolnosc
    > slowa itp

    Według UPRowca nie masz prawa, bo to prywatne pieniądze. Oni nie są za
    wolnym rynkiem, tylko sobie tak mówią.

  • 18. Data: 2007-04-13 12:08:46
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Wczoraj chciałem się przyjrzeć ofercie kredytów hipotecznych BGŻ. Na
    > głównej stronie flash na pełny ekran, po czym biała plama. Plus
    > oczywiście prawie 100% zużycie procesora.

    Jako panaceum proponuje Firefox + Adblok Plus fakt, ze tych "coltow" z
    BGZ mi nie lapia standardowe zestawy filtrow, wiec trzeba recznie dodac.
    Na szczescie nie musze tej strony w ogole odwiedzac ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 19. Data: 2007-04-13 12:44:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Apr 2007 08:08:46 -0400,
    osoba podpisana: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    napisała:

    > Jako panaceum proponuje Firefox + Adblok Plus fakt, ze tych "coltow" z
    > BGZ mi nie lapia standardowe zestawy filtrow, wiec trzeba recznie dodac.
    > Na szczescie nie musze tej strony w ogole odwiedzac ;)

    Tak, ale nawigacji nie wytniesz :(

    KJ

  • 20. Data: 2007-04-13 13:03:15
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:

    > Tak, ale nawigacji nie wytniesz :(

    Nie no to by był strzał w stopę. Wejdź na bgz.pl to zobaczysz, albo i
    nie, o którą "flaszkę" mi chodzi.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski