  • 1. Data: 2004-01-05 04:14:52
    Temat: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: Aleksander Piński <a...@w...pl>

    Tygodnik WPROST przygotowuje artkul o stosunku polskich bankow do klienta.
    Osoby, ktore chcialyby sie poskrarżyć np. na niska jakosc obslugi albo
    wysokie ceny w swoim banku prosze o kontakt
    022 529 11 59

    albo przeslanie swojego numeru teefonu.
    Aleksander Pinski(WPROST)

  • 2. Data: 2004-01-05 10:37:22
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Aleksander Piński" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tygodnik WPROST przygotowuje artkul o stosunku polskich bankow do klienta.
    > Osoby, ktore chcialyby sie poskrarżyć np. na niska jakosc obslugi albo
    > wysokie ceny w swoim banku prosze o kontakt

    Szczerze - zastanawiam się, dlaczego nikt nigdy nie wpadł na pomysł
    napisania artykułu o tym, jak to klienci
    czasem bywają na niskim poziomie ;( A byłoby co pisać ... Tylu mordodrących
    w bankach można czasem spotkać ...

    Pozdrawiam
    SP

  • 3. Data: 2004-01-05 10:43:48
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > klienta. Osoby, ktore chcialyby sie poskrarżyć np. na niska jakosc
    > obslugi albo wysokie ceny w swoim banku prosze o kontakt 022 529 11

    Hmm, znaczy się już wiadomo jaka będzie teza artykułu - zadowolonych
    klientów nie szukają...

  • 4. Data: 2004-01-05 10:57:21
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Aleksander Pi=?ISO-8859-2?B?8Q==?=ski <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Osoby, ktore chcialyby sie poskrarżyć np. na niska jakosc obslugi albo
    > wysokie ceny w swoim banku prosze o kontakt

    Chłopie... sam przegoogluj archiwum grupy to się fajnych rzeczy dowiesz...

    --
    Franz

  • 5. Data: 2004-01-05 11:04:32
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > napisania artykułu o tym, jak to klienci czasem bywają na niskim
    > poziomie ;( A byłoby co pisać ... Tylu mordodrących w bankach można

    Myślę, że taki artykuł mógłby się sprzedać tylko w gazetce typu
    'gazetka pracowników banków' ;-)

    No a jeszcze nawiązując do inicjalnego wezwania - o ile artykuł o tym
    że kogoś tam bank oszukał czy zlekceważył, czy ganiał po 150 papierków
    mógłby być ciekawy choć mało odkrywczy - o tyle nie wiem jaki sens ma
    robienie wywiadu w sprawie cen. Przecież TOiPy wszystkich banków są
    opublikowane (nawet w internecie) i wiadomo ile co kosztuje...

  • 6. Data: 2004-01-05 13:45:09
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    Panie Pinski mam nadzieje ze Pan nie przejmuje sie bankowa klika,
    z przyjemnoscia przeczytam panski artykul.

  • 7. Data: 2004-01-05 13:47:41
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Panie Pinski mam nadzieje ze Pan nie przejmuje sie bankowa klika,
    > z przyjemnoscia przeczytam panski artykul.

    Poczytaj archiwum - będziesz miał ciekawsze "kfiatki" ;-))) Z całym
    szacunkiem dla Pana Pińskiego - nie sądzę, żeby jego artykuł był w stanie
    cokolwiek wnieść nowego.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-01-05 13:59:17
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote

    > Poczytaj archiwum - będziesz miał ciekawsze "kfiatki" ;-))) Z całym
    > szacunkiem dla Pana Pińskiego - nie sądzę, żeby jego artykuł był w stanie
    > cokolwiek wnieść nowego.

    Archiwum nie ma takiej sily przebicia, moze ktos zacytuje artykul Pinskiego
    w TV, radio i moze cos zacznie sie powoli zmieniac - szczyt bezczelnosci zeby
    jak za PRLu placic bankowi za obracanie moimi pieniedzmi.

  • 9. Data: 2004-01-05 14:11:17
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    zeby
    > jak za PRLu placic bankowi za obracanie moimi pieniedzmi.

    A dużo masz tych pieniędzy ;-))) ? Bo wiesz, generalnie banki to normalne
    przedsiębiorstwa - po co im klient nie przynoszący zysków? Co do "siły
    rażenia" artykułów - owszem jest spora, ale "kompetencja" autorów
    dotychczasowych czytanych przeze mnie artykułów nie napawa optymizmem - mam
    nadzieję (pewnie niesłusznie), że tym razem będzie inaczej. Bo pisanie, że
    pani "Magda W." została według niej źle potraktowana w oddziale banku X w
    Pcimiu Dolnym i dlatego bank X jest beee, to profesjonalne nie jest. Do tego
    zazwyczaj w takich artykułach dochodziło do przekłamań prostych informacji
    (toip lub rodzaje kart np.). Dlatego podchodzę sceptycznie, zwłaszcza, że
    autor już zaprezentował tezę, że banki są beee i teraz tylko przykładów
    szuka ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2004-01-05 14:32:05
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote

    > Pinskiego
    > zeby
    >
    > A dużo masz tych pieniędzy ;-))) ? Bo wiesz, generalnie banki to normalne
    > przedsiębiorstwa - po co im klient nie przynoszący zysków?

    Nooo widze ze albo jestes z kliki albos klient-masochista
    Nie mam ochoty dyskutowac ale ten ostatni raz odpowiem:

    1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.
    2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.
    3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.

> [...]
    > pani "Magda W." została według niej źle potraktowana w oddziale banku X w
    > Pcimiu Dolnym i dlatego bank X jest beee, to profesjonalne nie jest.

    dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    wypisz to sobie nad biurkiem:

    KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.