  • 1. Data: 2004-01-04 19:41:03
    Temat: karta kredytowa PKO BP (srebrna, złota) VITAY
    Od: "Wojciech Wozniak" <w...@p...onet.blad.pl>

    Witam

    Co sądzicie o karcie kredytowej PKO BP VITAY? Niskie oprocentowanie,
    dodatkowo punkty Vitay, tranzakcje bezgotówkowe 0%. Czy warto w to wchodzić?

    Dzięki za wskazówki
    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-01-04 19:52:13
    Temat: Re: karta kredytowa PKO BP (srebrna, złota) VITAY
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Wojciech Wozniak" <w...@p...onet.blad.pl> napisał w
    wiadomości news:bt9qc3$cua$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Co sądzicie o karcie kredytowej PKO BP VITAY? Niskie oprocentowanie,
    > dodatkowo punkty Vitay, tranzakcje bezgotówkowe 0%. Czy warto w to
    wchodzić?

    moze i warto, ja wszedlem w CITI - BP i juz nie mialem przypadek braku
    autoryzacji - blad karty na stacji benzynowej NESTE
    pewnie to chwilowe , ale 10 minut wczesniej w innym miejscu nie bylo
    problemu z karta

  • 3. Data: 2004-01-04 22:10:54
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Co sądzicie o karcie kredytowej PKO BP VITAY? Niskie oprocentowanie,
    > dodatkowo punkty Vitay, tranzakcje bezgotówkowe 0%. Czy warto w to
    wchodzić?

    Za te pieniadze jakie chca za karte glowno to, IMHO, nie warto, natomiast
    cena karty dodatkowej to juz wogole paranoja.
    Ja sobie szybko policzylem, ze przy moich wydatkach miesiecznych z KK, to z
    wydanych 180 PLN (na glowna i dodatkowa) wrocilo by jakies 60 - 80 PLN, w
    skali roku oczywiscie. Jak dla mnie za drogo.
    Wybralem BPH-PBK Premium Club i tankuje na StatOil :)

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2004-01-05 13:57:03
    Od: m...@p...onet.pl

    > Co sądzicie o karcie kredytowej PKO BP VITAY? Niskie oprocentowanie,
    > dodatkowo punkty Vitay, tranzakcje bezgotówkowe 0%. Czy warto w to wchodzić?

    Ja użytkuję i jestem ogólnie zadowolony. Oto moje uwagi:

    Zalety:
    1. Punkty VITAY powinny zostać przyznane 15 dni po wygenerowaniu wyciągu
    transakcji do karty. Praktycznie były już po 2 dniach gdy tankowałem na stacji
    Orlenu i automatycznie sprzedawca został poinformowany że ma załadować punkty
    na kartę VITAY.

    Wady:
    1. Nie zawsze kompetentna obsługa Kartolinii. Gdy zadzwoniłem pierwszy raz z
    reklamacją, że nie mam na wyciągu przyznanych punktów VITAY choć powinny być
    nikt nie wiedział dlaczego. Okazało się, że dostałem wyciąg dla zwykłaej karty
    kredytowej zamiast dla partnerskiej karty kredytowej. Poza tym konsultant nie
    był w stanie wyjaśnić mi o których godzinach są sesje przychodzące Elixiru dla
    oddziału gdzie mam konto karty PKO VITAY. Nie mógł też sprecyzować co znaczy na
    wyciągu określenie, że powinienem zapewnić środki na spłatę karty ODPOWIEDNIO
    WCZEŚNIEJ przed dniem spłaty.
    2. Po rozmowie z innym konsultantem dowiedziałem się, że około 14stej jest w
    Kartolinii przetwarzanie danych. Próbowałem korzystać z karty około godziny w
    dniu spłaty karty i po - jak sądziłem codziennym przetwarzaniu - niestety
    miałem odmowę autoryzacji. Dopiero na następny dzień wpłacone środki
    pomniejszyły moje zadłużenie i mogłem korzystać z karty.
    3. Niekorzystny sposób naliczania punktów VITAY. Kwota każdej transakcji jest
    dzielona przez 2 i zaokrąglana w dół do pełnego punky VITAY. Korzystniej byłoby
    najpierw zsumować wszystkie transakcje na wyciągu a dopiero potem podzielić
    przez 2 i zaokrąglić dopełnego punktu VITAY.

    MK