eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStosunek bankow do klienta - artykul we WPROST › Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "MXW" <m...@n...here>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Date: Mon, 5 Jan 2004 15:32:05 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 34
    Message-ID: <btbshd$nfs$1@opal.futuro.pl>
    References: <BC1F05BC.185A%a.pinski@wprost.pl> <8...@c...softax.local>
    <btbppe$1uv$1@opal.futuro.pl> <btbq1v$616$1@inews.gazeta.pl>
    <btbqju$cp2$1@opal.futuro.pl> <btbre4$bih$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.177.246
    X-Trace: opal.futuro.pl 1073313133 24060 62.233.177.246 (5 Jan 2004 14:32:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Jan 2004 14:32:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4922.1500
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4925.2800
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:276143
    [ ukryj nagłówki ]


    "Glenn" <g...@g...pl> wrote
    >
    > >
    > > Archiwum nie ma takiej sily przebicia, moze ktos zacytuje artykul
    > Pinskiego
    > > w TV, radio i moze cos zacznie sie powoli zmieniac - szczyt bezczelnosci
    > zeby
    > > jak za PRLu placic bankowi za obracanie moimi pieniedzmi.
    >
    > A dużo masz tych pieniędzy ;-))) ? Bo wiesz, generalnie banki to normalne
    > przedsiębiorstwa - po co im klient nie przynoszący zysków?

    Nooo widze ze albo jestes z kliki albos klient-masochista
    Nie mam ochoty dyskutowac ale ten ostatni raz odpowiem:

    1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.
    2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.
    3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.


    > rażenia" artykułów - owszem jest spora, ale "kompetencja" autorów
    > dotychczasowych czytanych przeze mnie artykułów nie napawa optymizmem - mam
    > nadzieję (pewnie niesłusznie), że tym razem będzie inaczej. Bo pisanie, że
    > pani "Magda W." została według niej źle potraktowana w oddziale banku X w
    > Pcimiu Dolnym i dlatego bank X jest beee, to profesjonalne nie jest.

    dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    wypisz to sobie nad biurkiem:

    KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1