eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 65

  • 11. Data: 2004-01-05 14:40:17
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MXW wrote:

    > "Glenn" <g...@g...pl> wrote
    >

    [...]

    >
    > Nooo widze ze albo jestes z kliki albos klient-masochista
    > Nie mam ochoty dyskutowac ale ten ostatni raz odpowiem:
    >
    > 1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.
    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.
    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    > bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.
    >
    O rany, skąd Ty się urwałeś?
    >
    >
    [...]

    >
    >
    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    > wypisz to sobie nad biurkiem:
    >
    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.
    >
    1. Nieprawda,
    2. Ty się nigdy nie pomyliłeś?
    3. czy mam rozumieć, że nie masz konta w żadnym banku ?

    KJ


  • 12. Data: 2004-01-05 14:42:00
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.

    heh ty z samoobrony tak? a moze jeszcze ma jakies PSIE obowiazki?
    podziel sie z nami swoimi swiatowymi pogladami.

    Albo nie nie pisz juz nic, nie chce mi sie czytac wypocin jak to ktos bo
    jest duza instytucja ma PSI obowiazek pana X traktowac jak swieta krowe.

    --
    GideoN

    ------------------------------------------
    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie
    ------------------------------------------


  • 13. Data: 2004-01-05 14:43:57
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "MXW" <m...@n...here> napisał w wiadomości
    news:btbshd$nfs$1@opal.futuro.pl...

    > 1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.

    Ano ... słusznie prawisz ...

    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.

    Hmmm ... Pytanie ala : Czy ja sprzedawca browara w sklepie nocnym mam
    obowiązek obsłużyć zafajdanego pijaczynę przychodzącego po to , co mu się z
    tytułu wykonywanego zawodu pijaka należy ... chyba nie ...
    A tak bardziej celnie w Twoją stronę- Nie, bank ma prawo powiedziećci :
    SPadaj na drzewo jak się nie podoba - zawierając umowę z Bankiem godzisz się
    na wszystko co jest w umowie ... Nie podoba się (złodziejskie stawki) - nie
    zawieraj umowy ... Proste.

    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest bankiem wiec
    niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.

    Tia ... widzę te miliony narodu czekających na licencję banku ... Zara zara
    ... a gdzie jest napisane, że aktualny limit licencjio jest wyczerpany ?
    Jak na poczcie ;) : Kolejka oczekujących do okienka z licencjami => 47 ,
    przewidywany czas obsługi => od 324 dni wzwyż, sytuacja może zmienić się w
    sytuacji padnięcia na pysk kretynbanku ;)

    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank

    A może CZŁOWIEKA , który cię obsłużył niezgodnie z procedurami wewn. banku ?

    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.

    A zwłaszcza ten w krawacie ;) Bo mnie awanturujący się jest ;)

    Pozdrawiam
    SP



  • 14. Data: 2004-01-05 14:51:29
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl> wrote in message
    news:btbt85$hf6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> wrote in message
    news:btbt5d$u8l$2@wulkan.npnet.org...

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:btbt19$fhe$1@atlantis.news.tpi.pl...


    Nie ma co piekny przyklad buractwa ze strony bankowców, szkoda wiecej slow ...
    Panie Pinski odwagi szarzy klienci robieni w bambuko beda wdzieczni.



  • 15. Data: 2004-01-05 14:54:35
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "MXW" <m...@n...here> napisał w wiadomości
    news:btbtlq$hb8$1@opal.futuro.pl...

    > Nie ma co piekny przyklad buractwa ze strony bankowców, szkoda wiecej slow
    ...
    > Panie Pinski odwagi szarzy klienci robieni w bambuko beda w(dz)ieczni.

    Jak się uparłeś to masz ;>

    ROTFL
    Pozdrawiam
    SP



  • 16. Data: 2004-01-05 14:54:44
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Nie ma co piekny przyklad buractwa ze strony bankowców, szkoda wiecej slow ...
    > Panie Pinski odwagi szarzy klienci robieni w bambuko beda wdzieczni.

    bankowcow? buractwa?

    LOL moze moim PSIM obowiazkiem jest tez grzecznie zgodzic sie z
    glupowatymi tezami ze Prywatny Przedsiebiorca ma PSI obowiazek zajecia
    sie klientem ktory narazi go na straty, jest nieuprzejmy, niekulturalny
    i na dodatek bezczelny???

    taaaaa a co do bankowcow to jak widze czasami klientow "Jasnie
    wielmoznych Panow" to az jestem podziwu ze nie wezmie ktos jakiejs paly
    i nie przydzwoni im w ten zapyzialy i zasciankowy lep.

    --
    GideoN

    ------------------------------------------
    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie
    ------------------------------------------


  • 17. Data: 2004-01-05 14:55:17
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MXW wrote:

    > "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl> wrote in
    message
    > news:btbt85$hf6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> wrote in message
    news:btbt5d$u8l$2@wulkan.npnet.org...
    >
    > "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:btbt19$fhe$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >
    > Nie ma co piekny przyklad buractwa ze strony bankowców, szkoda wiecej slow ...
    > Panie Pinski odwagi szarzy klienci robieni w bambuko beda wdzieczni.
    >
    >

    Misiu Pysiu wybacz ale na razie nie napisałeś niczego ciekawego. I nie
    zanosi się, że napiszesz. W związku z czym daruje sobie czytanie Twoich
    tekstów.

    KJ
    PS *CYBAX*


  • 18. Data: 2004-01-05 14:55:27
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>


    > >
    > > A dużo masz tych pieniędzy ;-))) ? Bo wiesz, generalnie banki to
    normalne
    > > przedsiębiorstwa - po co im klient nie przynoszący zysków?
    >
    > Nooo widze ze albo jestes z kliki albos klient-masochista
    > Nie mam ochoty dyskutowac ale ten ostatni raz odpowiem:

    Nie masochistka, tylko realistka. nie sądzisz, że jakiekolwiek
    przedsiębiorstwo będzie angażować takie same środki w obsługę kogoś, kto ma
    0 PLN a kogoś kto ma np. 1 mln PLN.


    > 1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.

    Pytanie było raczej z gatunku retorycznych.

    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.

    ROTFL! Jakies jeszcze "psie" obowiązki ktoś ma wobec Ciebie ;-))) ?

    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    > bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.

    ROTFL *2 - a ja sądzę, że bank jak masz 0 PLN może Ci powiedzieć, że ma dla
    Ciebie ofertę konta za np. 5 PLN miesięcznie z płatnymi operacjami ekstra, z
    płatną kartą. A dla kogoś, kto ma 1 mln PLN takie samo konto zaoferuje za
    free i jeszcze za free dorzuci VG np. I co? Oflagujesz sie w proteście ;-)))
    ?

    >
    > > rażenia" artykułów - owszem jest spora, ale "kompetencja" autorów
    > > dotychczasowych czytanych przeze mnie artykułów nie napawa optymizmem -
    mam
    > > nadzieję (pewnie niesłusznie), że tym razem będzie inaczej. Bo pisanie,
    że
    > > pani "Magda W." została według niej źle potraktowana w oddziale banku X
    w
    > > Pcimiu Dolnym i dlatego bank X jest beee, to profesjonalne nie jest.
    >
    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    > wypisz to sobie nad biurkiem:
    >
    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.

    Niedowartościowany jesteś? Masz o tyle rację jako klient, o ile rzeczywiście
    masz rację. Jak jej nie masz, to nawet to, że jesteś "klient" Ci nie pomoże.
    Tzn. status klienta, o ile nie masz obiektywnie racji może Ci pomóc, o ile
    jesteś "właściwym" klientem ;-)))) Weź pod uwagę taką sytuację: gdybys miał
    rację w głoszeniu tezy, że "klient ma zawsze rację", to wszystkie reklamacje
    by default byłyby uznawane, bo przecież zostały złożone przez klientów
    (którzy mają zawsze rację ;-)))) . Podsumowując - ROTFL*3


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn








  • 19. Data: 2004-01-05 14:56:44
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    EOT jak dla mnie


    --
    GideoN

    ------------------------------------------
    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie
    ------------------------------------------


  • 20. Data: 2004-01-05 14:57:42
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    MXW <m...@n...here> napisał(a):

    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.

    Psim obowiązkiem banku jest zarabiac czyli tak kalkulować ceny produktów
    aby utrzyymać siebie i rzesze klientow.

    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.
    Powies to sobie nad stolem - moze kiedys dojdziesz do tego jaka to glupota...

    --
    Franz


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1