  • 1. Data: 2005-05-11 18:38:56
    Temat: Stary temat - Kredyt mieszkaniowy
    Od: "Juliusz Orlikowski" <j...@W...plusnet.pl>

    Witam,

    Trafia mi się dobra okazja - fajne mieszkanie.
    Poszukuje kredytu w CHF, niestety kredyt w PLN jest za drogi.
    Odwiedziłem już kilka banków

    Na razie mam taki ranking oprocentowania CHF dla mojego kredytu (mieszkanie
    rynek wtórny, wkład 21%)

    BPH - 2,99%
    Millenium - 3,13%
    Fortis - 3,19%
    PTF - 3,36%
    Ge Money -3,47%
    PKO S.A. - tylko PLN

    Pominąłem jakiś bank warty uwagi ?

    Pozdrowienia

    Juliusz

  • 2. Data: 2005-05-11 19:36:18
    Temat: Re: Stary temat - Kredyt mieszkaniowy
    Od: CinekIKS <m...@n...plusnet.pl>

    Juliusz Orlikowski napisał(a):

    > BPH - 2,99%
    > Millenium - 3,13%
    > Fortis - 3,19%
    > PTF - 3,36%
    > Ge Money -3,47%
    > PKO S.A. - tylko PLN
    > Pominąłem jakiś bank warty uwagi ?

    Jezeli PKO BP uwazasz za godne uwagi to 2,97% :)

    Marcin

  • 3. Data: 2005-05-11 19:40:56
    Od: "Juliusz Orlikowski" <j...@W...plusnet.pl>

    > Jezeli PKO BP uwazasz za godne uwagi to 2,97% :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    Fakt wypada sprawdzić,
    odwiedze jeszcze Raiffeisen oraz Deutche Bank

    Pozdrowienia

    Juliusz

  • 4. Data: 2005-05-11 21:18:02
    Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>

    Dnia Wed, 11 May 2005 21:40:56 +0200, Juliusz Orlikowski napisał(a):

    > Fakt wypada sprawdzić,
    > odwiedze jeszcze Raiffeisen oraz Deutche Bank

    DB chyba możesz sobie odpuścić. Nie wiem jakie
    warunki zaoferują, ale ja np. nie chcę mieć z tym bankiem
    kontaktów.
    Odwiedziłem ich w tej samej sprawie co ty. Poprosiłem panią,
    żeby mnie zachęciła do oferty ich banku. Nawet nie próbowała :(
    Cośtam powiedziała na odwal się, bardzo chaotycznie. Ogólnie
    oddział kielecki wygląda na zbieraninę emerytek z Pekao,
    gdzie wsadzili na ich miejsce młodsza kadrę. A emerytkom
    zupełnie dynda czy klient przyjdzie czy nie. Zupełnie
    jak w mięsnym 20 lat temu ("nie ma! wyszło!!") albo
    w dziekanacie w PŚk ("nie widzicie że jem?!").
    Jeśli tak się interesują klientem - to dziękuję, pójdę
    gdzie indziej.

    Niedawno ktos opisywał podobne wrażenia ze swojej
    krótkiej wizyty w DB, czyli mój przypadek nie jest
    odosobniony. Bardzo jestem ciekaw twoich wrażeń :)

    Pozdrawiam
    Miroo