  • 11. Data: 2004-08-03 20:56:54
    Temat: Re: Stan rachunku w bankomatach PKO BP !!!
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "PshemeK" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ceou6n$gs7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To JUŻ wprowadzili ? Kurde, szybcy są.... No to teraz to biją konkurencję
    na
    > głowę...

    - maja najwieksza siec bankomatow wlasnych
    - wyplacaja banknoty o niskich nominalach
    - maja JUZ mozliwosc sprawdzenia salda

    TAK, boja konkurencje na leb

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-08-04 21:34:36
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

    >Bo w Inteligo od zawsza bylo sprawdzanie salda w bankomatch...
    >euronetu...;-)

    No właśnie - piramidalna bzdura. To po to zakładałem konto w Inteligo (mając
    drugie w mBanku), żeby znowu uganiać się za Euronetami?
    To jest po prostu kuriozum! W bankomacie własnej sieci nie można sprawdzić
    salda, za to można w obcym. Brawo!

    H.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 13. Data: 2004-08-05 11:40:37
    Od: "dario" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hubert123" <h...@b...poczty.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > drugie w mBanku), żeby znowu uganiać się za Euronetami?
    > To jest po prostu kuriozum! W bankomacie własnej sieci nie można sprawdzić

    również załuję iz nie można zobaczyć inteligo w bankomacie PKO ,
    chociaż najbardziej nie mogę zrozumieć dlaczego nie ma też podglądu KK PKO

  • 14. Data: 2004-08-05 20:00:05
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 8/4/2004 11:34 PM, Użytkownik Hubert123 napisał :

> [...]
    > drugie w mBanku), żeby znowu uganiać się za Euronetami?
    > To jest po prostu kuriozum! W bankomacie własnej sieci nie można sprawdzić

    Ależ Ty narwany jesteś. ;-) Przecież PKO dopiero "niedawno" nabyło
    Inteligo. Patrząc na "szybkość" wdrożenia sprawdzania salda rachunków
    prowadzonych w marmurku już ok. 2007 roku będziesz mógł sprawdzić saldo
    konta Inteligo w bankomacie PKO ;-)