  • 1. Data: 2004-12-13 14:15:09
    Temat: Prowizjaaa
    Od: "zlotawy" <w...@m...elka.pw.edu.pl>

    wyczytalem ze inteligo pobiera 12pln za przyjecie przelewu z zagranicy (a
    moze za przewalutowanie z euro na pln, nie wiem). w kazdym razie otrzymalem
    taki przelew i nigdzie nie widze takiej pozycji. czy pobrali kase
    'cichaczem'?

    W mbank z kolei jest napisane: 'oplata wedlug kursu' i takze nie zauwazylem
    zeby czegos brakowalo.

    teraz mam do wyboru, albo przelew na inteligo, albo na BZ, i nie wiem co
    wybraac, gdzie najlepiej zlecic poslanie tej kasy..

    pozdrawiam
    zlotawy

  • 2. Data: 2004-12-13 14:16:32
    Temat: Re: Prowizjaaa
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "zlotawy" <w...@m...elka.pw.edu.pl> writes:

    > wyczytalem ze inteligo pobiera 12pln za przyjecie przelewu z
    > zagranicy (a moze za przewalutowanie z euro na pln, nie wiem).

    Taka prowizja jest dość normalna przy przelewach zagranicznych.

    > w kazdym razie otrzymalem taki przelew i nigdzie nie widze takiej
    > pozycji. czy pobrali kase 'cichaczem'?

    Mógł ją opłacić nadawca (jeśli zadeklarował 'pokrycie kosztów
    banku-odbiorcy').