  • 11. Data: 2007-09-05 13:33:42
    Temat: Re: Stało się - ktoś zrobił zakupy moją KK Multi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos wrote:

    > Oczywiscie okres rozliczeniowy mam dzisiaj, termin rozpatrzenia
    > reklamacji to 30 dni. Zostalem poinformowany, ze jesli reklamacja nie
    > zostanie rozpatrzona wczesniej to bede musial splacic ta kwote, a
    > pozniej ewentualnie dostane zwrot (fajnie jak komus zrobia fraud na
    > kilka tysiecy PLN).

    Do dupy ten bank... W porządnym banku od razu robią zwrot i tylko
    straszą, że obciążą kosztami jak się okaże, że jednak klient transakcji
    dokonał i tylko teraz kręci.

  • 12. Data: 2007-09-05 13:48:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > pozdr.
    > RobertS

    Niestety nie widze tresci tego posta :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2007-09-05 14:24:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Do dupy ten bank... W porządnym banku od razu robią zwrot i tylko
    > straszą, że obciążą kosztami jak się okaże, że jednak klient transakcji
    > dokonał i tylko teraz kręci.

    Ze do dupy to ja wiem (dlatego konto do likwidacji). Ciekawi mnie tylko
    jak sie sprawa zakonczy, bo pomimo ze kwota nie jest wielka to jednak
    pokazala ze KK sa produktem totalnie niezabezpieczonym przed
    nieuprawnionym wyprowadzeniem gotowki.

    A odnosnie obslugi (telefonicznej) w mBanku/Multi, gdzies wyczytalem ze
    zarabia sie tam 1800 zl brutto/miesiac. To tlumaczy jakosc obslugi przez
    ten wlasnie kanal dostepu :)

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2007-09-05 15:40:31
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.09.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > Ze do dupy to ja wiem (dlatego konto do likwidacji).

    U mnie zrobili zwrot natychmiast. Ale to nie była transakcja MOTO, tylko
    zduplikowane obciążenie z transakcji terminalem.

    > A odnosnie obslugi (telefonicznej) w mBanku/Multi, gdzies wyczytalem ze
    > zarabia sie tam 1800 zl brutto/miesiac. To tlumaczy jakosc obslugi przez
    > ten wlasnie kanal dostepu :)

    Ale to jest w Łodzi. Może tam to kupa kasy ;)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 15. Data: 2007-09-05 15:46:25
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Do dupy ten bank... W porządnym banku od razu robią zwrot i tylko
    > straszą, że obciążą kosztami ...

    Mogłbyś wymienić kilka takich porządnych poza Citi?

  • 16. Data: 2007-09-05 20:37:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    S.T. wrote:

    > Mogłbyś wymienić kilka takich porządnych poza Citi?

    Lukas Bank. Przynajmniej jak raz się zdarzyła awaria terminala to
    wywalczyłem takie rozwiązanie i potem ponoć stała się to normalna,
    oficjalna procedura. Także, o dziwo, w PeKaO SA jest (było?) tak samo
    (skądinąd raczej marny bank... zwłaszcza oddziały "realne", bo ten
    "wirtualny" był bardzo dobry).

  • 17. Data: 2007-09-06 11:59:24
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > jak sie sprawa zakonczy, bo pomimo ze kwota nie jest wielka to jednak
    > pokazala ze KK sa produktem totalnie niezabezpieczonym przed

    możesz zawsze zablokować transakcje MOTO

    > A odnosnie obslugi (telefonicznej) w mBanku/Multi, gdzies wyczytalem ze
    > zarabia sie tam 1800 zl brutto/miesiac. To tlumaczy jakosc obslugi przez
    > ten wlasnie kanal dostepu :)

    nie tylko na call center, asystent na kasie ma tyl samo a nawet w niektórych
    przypadkach dużo mniej bo jest "zatrudniony przez Urząd Pracy" za minimalną
    krajową :)
    rotacja dużaaaaaa

    > --
    > Mithos

    pozdrawiam
    magnat

  • 18. Data: 2007-09-06 12:38:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzwonie dzisiaj zeby sprawdzic swoja reklamacje i dowiaduje sie, ze
    zadnej reklamacji nie ma w systemie (smiac sie czy plakac?). Tak wiec
    musialem kolejny raz skladac ta sama reklamacje co wczoraj. Unikajcie
    Multibanku.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2007-09-06 12:43:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    m...@p...onet.pl pisze:
    > możesz zawsze zablokować transakcje MOTO

    Nie moge bo zamawiam rozne rzeczy z Australii (gry/filmy).

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2007-09-06 14:54:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 06 Sep 2007 14:38:22 +0200, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    >zadnej reklamacji nie ma w systemie (smiac sie czy plakac?). Tak wiec
    >musialem kolejny raz skladac ta sama reklamacje co wczoraj. Unikajcie

    Składaj na pismie w oddziale z potwierdzeniem na kopii.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356