  • 11. Data: 2004-03-17 23:02:54
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Witek, masz rację. W PKO BP dostałem Mastercard Gold za 110zł + darmo
    > ubezpieczenie mienia kupionego na kartę w Commercial Union i ubezpieczenie
    > Assistance w CU oraz punkty w programie PKN Orlen Vitay.

    pamietaj ze gwarantem karty nie jest znaczek visa czy mc tylko bank
    wystawaca i jesli bedziesz podrozowal po swiecie to wspolczuje ci z karta
    PKO. zreszta nikt nie kaze korzystac z karty citi. wiec jak ci nie odpowiada
    do wez PKO i ciesz sie w zaciszu domowego konta.
    kriss

  • 12. Data: 2004-03-17 23:04:55
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    jesli przy staraniu sie o karte nie wiesz co podpisywales to gratuluje,
    kazdy wniosek w kazdym banku zawiera info o wyrazeniu zgody na przetwarzanie
    swoich danych osobowych czyli wysylaniu info marketingowych banku ale jak
    widac swiadomosc tego jest u ciebie zerowa. Teraz radze czym predzej zmienic
    to bo jeszcze popadniesz w flustracje. Na drugi raz czytaj co podpisujesz
    kolego
    kriss

  • 13. Data: 2004-03-18 10:01:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciek Kycler <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Czemo Gold? IMHO to Gold z Citi jest drogi ale ma najmniejszy pakiet
    > usług dodatkowych i od Silver różni się tylko górną granicą limitu
    > kredytowego. Chyba, że czegoś nie doczytałem?...

    Jedna jedyna rzecz ma :) Rozpoznawalna na calym swiecie marke, a tej nasze
    lokalne KK nawet jakby mialy kolor tytanu czy czegos po platynie - nigdy
    miec nie beda...

  • 14. Data: 2004-03-18 10:50:25
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

> [...]
    odpowiada
    > do wez PKO i ciesz sie w zaciszu domowego konta.

    Kolega nie ma zupelnie racji.

    Pozdrowienia!
    Pablo

  • 15. Data: 2004-03-18 11:11:47
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > No ale gold kosztuje 290+6,5*12=368zł !!! To jest chyba najdroższy gold.
    Nie

    Ooo, to ktos jest takim frajerem zeby to placic? skoro mozna miec za free?
    Slyszales kiedys o negocjacjach?

    "Dążenie do perfekcji może być oparte jedynie na doskonałym poczuciu smaku i
    dbałości o najwyższą jakość" Zino Davidoff
    Alex D. B. Listy z beginem ignoruje.

  • 16. Data: 2004-03-18 11:24:49
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał:
    > Ooo, to ktos jest takim frajerem zeby to placic?

    klienci citibanku ? :)

    > skoro mozna miec za free?

    Ubezpieczenie płacą wszyscy - rocznie 78zł. Także klienci citigold.

    > Slyszales kiedys o negocjacjach?

    A Ty słyszałeś o czymś takim jak TOiP ? :P
    W innych bankach też są różne promocje... Niezależnie jednak od tego karty citi
    są drogie. Kropka.

    --
    W.

  • 17. Data: 2004-03-18 11:29:52
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > lokalne KK nawet jakby mialy kolor tytanu czy czegos po platynie - nigdy

    Ale już niedługo ;) Na nasz rynek wchodzi parę znanych marek np. HSBC; KK zaczął
    wydawać takze (dla klientow z zewnatrz) ING. Za chwile przejdzie też fala fuzji
    i po kłopocie :)

    --
    W.

  • 18. Data: 2004-03-18 11:31:40
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Jedna jedyna rzecz ma :) Rozpoznawalna na calym swiecie marke, a tej nasze
    > lokalne KK nawet jakby mialy kolor tytanu czy czegos po platynie - nigdy
    > miec nie beda...

    Rozpoznawalną markę ma także Silver... Czemu "promujesz" właśnie Golda?... W
    różnych sklepach gdy wyciągałem Silver już zaczynano na mnie patrzeć z jakby
    większym szacunkiem.

    MaciejK

  • 19. Data: 2004-03-18 11:36:01
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > Golda?... W
    > różnych sklepach gdy wyciągałem Silver już zaczynano na mnie patrzeć z

    A o autograf nie prosili? ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 20. Data: 2004-03-18 11:46:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Maciek Kycler <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Rozpoznawalną markę ma także Silver... Czemu "promujesz" właśnie
    > Golda?... W różnych sklepach gdy wyciągałem Silver już zaczynano na
    > mnie patrzeć z jakby większym szacunkiem.

    Bo wkurza mnie bank, ktory kaze placic 6,5 miesiecznie za cos, co gdzie
    indziej jest za free (miemy nadzieje, ze w koncu zliwkiduaj te oplate), oraz
    ma najwyzsze na rynku oprocentowanie, ktore jest bardziej niz lichwiarskie.
    W przypadku Golda licze, ze "koszty" sie nie licza ;)