  • 1. Data: 2013-10-27 16:39:52
    Temat: Lokaty w EUR 12M aktualnie
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    Szukam możliwie najlepszych lokat. Jak dotąd znalazłem najlepszą w Noble banku - EUR
    na 12M na 1.4% - nieźle! Wychodzi netto 1.13%. Czy warto wiązać się z tym bankiem?
    Może jest coś lepszego?
    Aha, to by musiało się dać założyć zdalnie, najlepiej.

    Obecnie mam lokaty w WBK - oszałamiające 0.2% przy całkiem wysokim depozycie.

    Z kolei w holenderskim ABN Amro jest przyzwoite 1.3%, ale.... podatek od DEPOZYTU
    wynosi 1.2% (tak, depozytu powyżej pewnej kwoty a nie zysku_z_depozytu).

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-10-28 06:23:54
    Temat: Re: Lokaty w EUR 12M aktualnie
    Od: "Hipoteka" <h...@h...comperialead.pl>

> [...]
    >
    > Z kolei w holenderskim ABN Amro jest przyzwoite 1.3%, ale.... podatek od
    > DEPOZYTU wynosi 1.2% (tak, depozytu powyżej pewnej kwoty a nie

    Aktualne porównanie 12 misięcznych lokat:

    http://hipoteka.comperialead.pl/wynik-lokaty_bankowe
    ,10000-0-1-8-2-0-1-0-0-0-m4-0.html

  • 3. Data: 2013-12-06 22:03:28
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Mon, 28 Oct 2013 06:23:54 +0100
    > Aktualne por_wnanie 12 misi_cznych lokat:
    >
    > http://hipoteka.comperialead.pl/wynik-lokaty_bankowe
    ,10000-0-1-8-2-0-1-0-0-0-m4-0.html

    Dzięki, wychodzi na to że KAŻDA lokata z w miare rozsądnym oprocentowaniem do
    otwarcia tylko w oddziale.

    P.