  • 1. Data: 2005-03-18 21:54:58
    Temat: [Raiffeisen] A jednak dwa wyciagi
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Czolem,

    Raiffeisen ujednolicil date spoprzadzania wyciagow - wyciagi z konta
    przezylane sa w tym samym dniu, co wyciagi z karty kredytowej, ale dalej sa
    to dwa wyciagi przesylane w dwoch roznych kopertach. Myslalem, ze bedzie to
    cos w stylu handlobanku - jeden wyciag obejmujacy i konta, i karty. Nie
    bardzo rozumiem po co byla zatem ta cala operacja.

    Na lewym marginesie wyciagow pojawily sie numery klientow (i chyba kolejne
    numety wyciagow), przy moim numerze klienta pojawily sie literki "VIP". Czy
    ktos moze wie co to oznacza ? Jezeli oznacza to jakiegos klienta
    strategicznego (czy niszowego), to co z tego dla mnie wynika (np. jakies
    tansze kredyty) ?

    Pozdrawiam, Grzegorz

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl

  • 2. Data: 2005-03-19 00:40:23
    Temat: Re: [Raiffeisen] A jednak dwa wyciagi
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    > przezylane sa w tym samym dniu, co wyciagi z karty kredytowej, ale dalej
    > sa
    > to dwa wyciagi przesylane w dwoch roznych kopertach.

    A ja dostalem w jednej kopercie (VC i lokacyjne)...

    --
    --------
    Pozdr

  • 3. Data: 2005-03-19 09:03:08
    Od: "shado" <shado@--@//wytnijto\\@epf.pl>

    Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości
    > Czolem,
    >
    > Raiffeisen ujednolicil date spoprzadzania wyciagow - wyciagi z konta
    > przezylane sa w tym samym dniu, co wyciagi z karty kredytowej, ale dalej
    > sa

    a ja sie ostatnio wkurzylem bo okazalo sie, ze jest totalna roznica miedzy
    historia w internecie,a historia na wyciagu.
    poniewaz splacalem karte zawsze na podstawie historii w internecie okazalo
    sie ze musialem zaplacic odsetki od zadluzenia bo byly inne daty
    ksiegowania.
    Jak zadzwonilem na infolinie to kobieta dlugo sie glowila skad sie wzielo to
    zadluzenie skoro splacalem karte w terminie.
    Dopiero zadzwonila po kilkunastu minutach i wyjasnilo sie ze sa roznice w
    ksiegowaniu i ze mam patrzec na wyciag, a nie na historie w necie.
    Nawet chciala mi powiedziec w jaki sposob moge zglosic reklamacje. MOim
    zdaniem to jest czyste naciaganie klienta
    pozdrowionka
    shado

  • 4. Data: 2005-03-19 10:14:18
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Ogólnie z Raiffeisena jestem zadowolony, ale....

    Kilkakrotnie miałem sytuację w sklepie, że terminal sygnalizował brak
    środków (chociaz wszystko spłaciłem). Dzwoniłerm na infolinię, a tam
    informowali mnie, ze widzą, ze wszystko spłaciłem, ale to nie zostało
    zaksięgowane !!!!!! Pan z infolinii nie mógł odblokowac karty (chociaz
    widział, ze nie mam długów). Przy reklamacji w banku zaprzeczali takim
    sytuacja. Problem zniknął, gdy poprosiłem bank o znaczne podniesienie limitu
    na karcie, co od razu zrobili.

  • 5. Data: 2005-03-20 00:59:40
    Od: Michal Zapalowski <n...@m...com>

    Dnia Fri, 18 Mar 2005 22:54:58 +0100, Beniowa napisał(a):

> [...]
    > ktos moze wie co to oznacza ? Jezeli oznacza to jakiegos klienta
    > strategicznego (czy niszowego), to co z tego dla mnie wynika (np. jakies

    Obawiam sie, ze co najwyzej oznacza to wyzsze oplaty in spe..
    :)

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski