  • 11. Data: 2012-06-25 05:52:21
    Temat: Re: Spotkanie w OF
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > każdym roku wyższy, natomiast na PSO zawsze tylko 200 zł - mnie się opłaca
    >
    > jak ktoś nie umie oszczędzać to takie PSO jest dla niego dobrym
    > pomysłem, sam to posiadam (i pomimo różnych opłat) chwalę sobie ;-)

    RobercieS, mimo całej sympatii, ale weź nie pierdol tych banialuków na pl.b.b, bo tu
    takich jeleni co
    to łykają nie ma. To jest kilkadziesiąt tysięcy umoczone i nie do odzyskania,
    szczegóły na:

    http://wrobieni.org

  • 12. Data: 2012-06-25 21:52:32
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "RobertS" ...
    > z fajnym oprocentowaniem
    > mnie się opłaca
    > dobrym pomysłem
    > chwalę sobie

    Wciskasz to innym ?
    Wstydz sie ...

    --
    T.F.

  • 13. Data: 2012-06-25 23:06:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    tu takich jeleni co
    > to łykają nie ma. To jest kilkadziesiąt tysięcy umoczone i nie do odzyskania,

    oki, pytacie co to jest (któryś raz) to odpowiadam, żebyście bez sensu
    doradców z OF nie odwiedzali...

    9% "jak na lokacie" czyli de facto 7,29% jak ktoś spełni warunki
    ustawowe, a jak nie to ma 5,90% netto (przez 10 lat), czy to mało?

    żeby nie było, że wszyscy są wrobieni, w sieci można znaleźć też takie
    głosy:
    http://samcik.blox.pl/2012/02/Superoferta-Gwarantuja
    -7-29-rocznie-przez-10-lat.html

    ps
    miałem IKE w Multibanku (założyłem w 2004 r., bo postanowiłem sobie na
    "starość" coś tam oszczędzić) i przeniosłem do GNB gdzie mi dali warunki
    jak wyżej, teraz mam na IKE sporą kwotę z ciekawym oprocentowaniem (5,9%
    netto jak wypłacę teraz, 9% to bełkot marketingowy - ale to wszyscy już
    na pbb wiedzą) i traktuję to jako konto, z którego zawsze mogę wypłacić
    kasę (wiecie jak działa IKE), na ww. koncie mam zagwarantowane
    oprocentowanie przez 10 lat, jak mi dadzą gdzieś więcej to znowu
    przeniosę (transfer jest gratis)

    do tego "odkładam" po 200 zł/m-c, nie interesuje mnie czy ta kasa coś
    zarobi, zakładam, że będzie to 0% (po odjęciu jakiś tam kosztów) czyli
    za to, że NIC na tym nie zarabiam w zamian od znacznie większej kwoty
    mam lepsze odsetki niż dostałbym gdziekolwiek indziej....
    policzyłem sobie, że i tak lepiej na tym wyjdę niż ciągłe szukanie lokat
    na 6,3 czy 6,4% brutto, od których od razu potrącą mi podatek ;-/

    na IKE limit rośnie z każdym rokiem, a ile będzie warta moja 200 zł
    składka za 3, 5, 7 czy 10 lat?

    ps2
    i nie porównujcie IKE do jakiś śmiesznych struktur, na których się
    przecież zarobić nie da ;-/ współczuję tym, którzy dali się wkręcić w
    takie "cudowne" rozwiązania finansowe!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2012-06-26 11:28:27
    Od: "Konfabulator" <w...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > 9% "jak na lokacie" czyli de facto 7,29% jak ktoś spełni warunki
    > ustawowe, a jak nie to ma 5,90% netto (przez 10 lat), czy to mało?

    Prosiłem żebyś przestał pieprzyć. NIKT nie dostanie 9% jak na lokacie, bo
    trzeba wtedy wziąć minimum dwa plany oszczędnościowe, więc to nie jest 5,90%
    netto tylko 5,9 - strata na planach oszczędnościowych, przy czym jeden z tych
    planów to nie 200 zł, a 1000 zł minimum. A to oznacza minimum 120.000 tysięcy
    zablokowanych pieniędzy, których nigdy wpłacający na oczy już nie zobaczy. Jak
    zobaczy połowę to będzie miał niezłego farta.

> [...]
    > za to, że NIC na tym nie zarabiam w zamian od znacznie większej kwoty
    > mam lepsze odsetki niż dostałbym gdziekolwiek indziej....

    Tylko takiej oferty GNB nie oferuje, więc po co mi te wyliczenia z dupy?

  • 15. Data: 2012-06-26 15:53:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zablokowanych pieniędzy, których nigdy wpłacający na oczy już nie zobaczy. Jak
    > zobaczy połowę to będzie miał niezłego farta.

    znasz ten produkt czy nie?

    aby mieć 9% "jak na lokacie" czyli de facto 7,29% netto (jak spełnisz
    warunki ustawowe) lub 5,90% netto jak ich nie spełnisz wystarczy wziąć
    JEDEN PSO ze składką 200 zł/m-c!

    czyli blokujesz sobie max 24kzł (po 200 zł/m-c) na 10 lat!!!

    jakie 1000 zł/m-c, jakie dwa programy? skąd masz takie info?

    > Tylko takiej oferty GNB nie oferuje, więc po co mi te wyliczenia z dupy?

    nie piszę o tym co ma kolega, znajomy lub ktokolwiek inny tylko o tym z
    czego SAM korzystam

    oczywiście możesz uważać się za wszystkowiedzącego a ci którzy uważają
    inaczej "pieprzą od rzeczy", ale ja podaję Ci fakty...korzystam z IKE od
    2004 r. i chyba wiem co mam i na jakich warunkach

    chcesz o coś zapytać? merytorycznie możemy popisać, ale jak masz zamiar
    skupić się na rzucaniu inwektyw to chyba nie ma to sensu

    ww. danych nie wyssałem sobie z palca, chcesz warunki, regulamin? tam
    jest wszystko w jasny sposób opisane

    IKE z 7,29% netto (lub brutto jak nie spełnisz warunków ustawy o IKE)
    gwarantowane przez 10 lat + PSO ze składką 200 zł na m-c; nie namawiam,
    abyś z tego korzystał...niczego i nikomu nie usiłuję sprzedać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2012-06-26 17:31:12
    Od: z...@g...com

    > IKE z 7,29% netto (lub brutto jak nie spełnisz warunków ustawy o IKE)
    > gwarantowane przez 10 lat + PSO ze składką 200 zł na m-c; nie namawiam,
    > abyś z tego korzystał...niczego i nikomu nie usiłuję sprzedać

    czytam samcika i nie moge się oprzeć wrażeniu, że wpłaty PSO idą w pewnej mierze na
    straty, wiec co z tych 7% zostanie po odjęciu opłat i strat PSO - nie wiadomo, ale na
    szczodrość banku bym nie liczył. Do tego wariant wcześniejszego wyjścia - jakie
    koszty generuje ?

  • 17. Data: 2012-06-26 19:05:04
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > znasz ten produkt czy nie?
    >
    > aby mieć 9% "jak na lokacie" czyli de facto 7,29% netto (jak spełnisz
    > warunki ustawowe) lub 5,90% netto jak ich nie spełnisz wystarczy wziąć
    > JEDEN PSO ze składką 200 zł/m-c!

    Bzdury. Tak znam, próbowali mnie w to ubrać we wszystkich trzech klonach.

  • 18. Data: 2012-06-26 22:46:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Bzdury. Tak znam, próbowali mnie w to ubrać we wszystkich trzech klonach.

    no to nie zrozumiałeś oferty, napisałem tak jak jest jeżeli nie wierzysz
    to mogę podesłać regulamin (absolutnie nie sugeruję nabycia takiego
    rozwiązania), w którym masz wszystko dokładnie napisane

    7,29% netto lub brutto (gwarancja oprocentowania przez 10 lat) w zamian
    za odkładnie 200 zł/m-c (przez 10 lat)

    nie interesuje mnie zysk na PSO, na tym chcę wyjść na zero, zarabiam na
    IKE ;-)

    i pamiętajcie, że ww. klony nie mają identycznej oferty, to co daje
    GNB/HB/OF/TC/IB różni się od siebie

    --
    pozdrawiam
    RobertS