  • 1. Data: 2012-06-22 12:44:53
    Temat: Re: ING Awaria?
    Od: w44 <w...@g...pl>

    Potwierdzam.. właśnie obskoczyłem 4 bankomaty różnych banków (akurat
    obok siebie stały) z kartą ING i wróciłem bez kasy ;(

  • 2. Data: 2012-06-23 12:29:20
    Temat: ING Awaria?
    Od: OldStefan <s...@n...pl>

    Dzwoniła do mnie znajoma z prośbą o pomoc. Pilnie musi skorzystać z
    pieniędzy w ING. Jest w drodze samochodem, bez pieniędzy ...Żaden
    bankomat " nie wydaje gotówki", wejście z internetu jak widzę zblokowane
    i piszą o awarii. Macie jakieś informacje? Kiedy można się spodziewać i
    czego? Gdzie to sprawdzić -jej nie udało się dodzwonić do nich...

    OldStefan

  • 3. Data: 2012-06-23 12:52:51
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Potwierdzam.. właśnie obskoczyłem 4 bankomaty różnych banków (akurat
    > obok siebie stały) z kartą ING i wróciłem bez kasy ;(

    Ulokowali całą kasę W Finroyalu :))

  • 4. Data: 2012-06-23 12:59:47
    Od: OldStefan <s...@n...pl>

    Użytkownik OldStefan napisał:
> [...]
    > i piszą o awarii. Macie jakieś informacje? Kiedy można się spodziewać i
    > czego? Gdzie to sprawdzić -jej nie udało się dodzwonić do nich...

    Tragedia ..Ta znajoma jedzie samochodem z dziećmi bez gotówki, poza tym
    miała dokonać kilku pilnych wpłat obcym ludziom... Boję się nawet jej
    zasugerować,że to może być poważna sprawa...bo jeszcze na drodze krzywdę
    sobie zrobi
    Szybkie pytanie bom laik....czy to nie może taki obrót przyjąć [tfu na
    psa urok! oby nie!]
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wielka-awaria-w-angi
    elskich-bankach-Klienci-sa-wsciekli-2577072.html

    OldStefan

  • 5. Data: 2012-06-23 13:56:08
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 23.06.2012 12:29, OldStefan pisze:
> [...]
    > i piszą o awarii. Macie jakieś informacje? Kiedy można się spodziewać i
    > czego? Gdzie to sprawdzić -jej nie udało się dodzwonić do nich...

    Ja chcialem zresetowac karte po przejsciu na synka i sie odbiłem w tesko
    od kasy :)

    Paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 6. Data: 2012-06-23 13:56:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "OldStefan" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > urok! oby nie!]
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wielka-awaria-w-angi
    elskich-bankach-Klienci-sa-wsciekli-2577072.html

    Nie ma racjonalnych podstaw do szukania analogii z angielskim przypadkiem.

    ING-owi co pewien czas zdarzają się takie całkowite odcięcia od świata.
    Zazwyczaj system jest podnoszony w ciągu jednocyfrowej liczby godzin. Biorąc
    jednak pod uwagę weekend, nie postawiłbym za dużo kasy na to, że da się
    jeszcze dziś skutecznie skorzystać z kart tego banku. Z dotychczasowych
    moich doświadczeń z ING, zazwyczaj w takich sytuacjach wcześniej wstają
    autoryzacje kart kredytowych niż obsługa kart debetowych i rachunków.

    Właśnie prawdziwym nieszczęściem ING jest to, że te ich awarie są zazwyczaj
    mocno kompleksowe.

    Adres ich forum zapewne znasz?
    http://forum.ingbank.pl/latest-posts

    Dzwonienie tam w takich sytuacjach nie ma specjalnie sensu. Infolinia albo
    nic nie wie, albo poopowiada jakieś uspokajające kawałki. Jak pojawi się
    jakiś realny przewidywany termin usunięcia awarii to najszybciej z forum da
    się tego dowiedzieć.

  • 7. Data: 2012-06-23 14:13:06
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 23.06.2012 13:56, MarekZ pisze:

    > Adres ich forum zapewne znasz?
    > http://forum.ingbank.pl/latest-posts

    i już zablokowali możliwość rejestracji na forum :) Za dużo osób sie
    wściekło:.
    Ja np miałem karte przy sobie z synca i zaplacilem , ale Pani przedemną
    z kartą ing miała zonk po całości dwa koszyki zakupów i 30 min w kolejce
    a tu bank odrzucił kartę :)
    Można sie delikatnie wkur**ć.
    Bodajże w marcu miałem fuckup na stacji bezynowej gdzie wlałem 100L gazu
    i 45 L bezyny a tam ani bankomat ani terminal...bo ing leżało c.a 6h.
    Całe zamieszanie. I co....i nic czekałem jak debil 1h aż znajomy
    przywiezie mi pieniądze. ING boski :)

    Paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 8. Data: 2012-06-23 16:01:34
    Od: OldStefan <s...@n...pl>

    Użytkownik w44 napisał:
    > Potwierdzam.. właśnie obskoczyłem 4 bankomaty różnych banków (akurat
    > obok siebie stały) z kartą ING i wróciłem bez kasy ;(
    Logowanie online skuteczne.A jak bankomaty?
    OldStefan

  • 9. Data: 2012-06-23 16:47:42
    Od: ETR <n...@n...pl>

    W dniu 23.06.2012 16:01, OldStefan pisze:
    (
    > Logowanie online skuteczne.A jak bankomaty?
    > OldStefan

    Już działa logowanie, ale przelewów do synka mi nie wpusicło, to samo
    przez dotpay. Amatorka :)

    paul

    --
    www.lifeprogress.pl
    ?

  • 10. Data: 2012-06-23 23:22:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 23 Jun 2012 14:13:06 +0200, ETR <n...@n...pl> wrote:
    > Całe zamieszanie. I co....i nic czekałem jak debil 1h aż znajomy
    > przywiezie mi pieniądze. ING boski :)

    Ale czemu czekales, dowodu os. pod zastaw nie chcieli na stacji
    przyjac? Też miałem taka sytuację, zostawiłem d.o. i na drugi dzień
    przywiozłem im kasę.

    --
    Marek