  • 1. Data: 2008-04-29 07:36:47
    Temat: Splata karty
    Od: Chris <d...@m...com>

    Witam

    Dnia 04.04 wygenerowalo sie zestawienie dla mojej KK Money wczoraj
    dokonalem przelewu dzis widze,ze dostepne srodki powiekszyly sie do kwoty
    maksymalnego limitu. Mam pytanie czy w zwiazku z tym, iż termin był do
    30tego musze te pieniadze trzymac na karcie wlasnie do tego dnia by nie
    ponosic dodatkowych kosztow, czy jesli dzis dokonam przelewu calego limitu
    to pojawi sie to dopiero w zestawieniu nastepnym i nie mam co obawiac sie
    obciazenia za brak splaty w terminie poprzedniego zobowiazania?

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    --
    Chris

  • 2. Data: 2008-04-29 08:08:54
    Temat: Re: Splata karty
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 09:36, Chris <d...@m...com> wrote:
> [...]
    > to pojawi sie to dopiero w zestawieniu nastepnym i nie mam co obawiac sie
    > obciazenia za brak splaty w terminie poprzedniego zobowiazania?

    Powinno juz sie liczyc jako splata w terminie, a kolejna wyplata jest
    juz transakcja z nowego okresu rozliczeniowego. Ale przyznam sie, ze
    ja rowniez wole nie ryzykowac i korzystam ponownie dopiero po
    uplynieciu terminu splaty.

  • 3. Data: 2008-04-29 08:12:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Chris"
> [...]
    > przelewu calego limitu to pojawi sie to dopiero w zestawieniu
    > nastepnym i nie mam co obawiac sie obciazenia za brak splaty w

    żeby spłacić zadłużenie z okresu 4.III - 4.IV ktore miales na
    zestawieniu
    dostales czas do 30 IV. Wywiazales sie z niego wczesniej - nic nie
    szkodzi.
    Żeby robić nowe operacje kartą lub przelew z karty nie musiałeś czekać
    do dzis (do splaty poprzedniego zadluzenia) - juz 4 lub 5 IV mogles
    dysponowac taką kwotą jaką ci karta pokazuje jako wolne srodki, a
    operacje
    wykonane po ostatnim zestawieniu (po 4.IV) zobaczysz na zestawieniu
    majowym.
    Oczywiscie od dnia splaty poprzedniego zadluzenia wolne srodki ci rosna
    i az do limitu mozesz je wykorzystywac w dowolnym momencie
    *** blad ***

  • 4. Data: 2008-04-29 08:28:39
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

[...]

    Zupełnie niepotrzebny nadmiar ostrożności. :-)

    marekz

  • 5. Data: 2008-04-29 08:45:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Kwi, 10:28, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
> [...]
    > ja rowniez wole nie ryzykowac i korzystam ponownie dopiero po
    > uplynieciu terminu splaty.
    >
    > Zupełnie niepotrzebny nadmiar ostrożności. :-)

    No niby tak.
    Ale korzystam rowniez z karty jako z karty :)
    Tak wiec czesc splaconej kwoty pozostaje jako splata w GP.

  • 6. Data: 2008-04-29 10:55:19
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Zupełnie niepotrzebny nadmiar ostrożności. :-)
    >
    > marekz

    > Ale korzystam rowniez z karty jako z karty :)

    Rozrzutność. ;-)

    marekz

  • 7. Data: 2008-04-29 11:06:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:044b5592-4eec-4ee0-86b6-5f563a371591@
    24g2000hsh.googlegroups.com...

    > Rozrzutność. ;-)

    przezornosc.
    bede niedlugo wnioskowal o podniesienie limitu, chcialbym rowniez za
    jakis czas wznowic :)

  • 8. Data: 2008-04-29 11:18:39
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    przezornosc.
    bede niedlugo wnioskowal o podniesienie limitu, chcialbym rowniez za
    jakis czas wznowic :)

    Zależy ile trzeba tam wykręcić do darmowego wznowienia. Może się bowiem
    okazać, że odsetki zyskane na przelewanych środkach przewyższą wysokość
    opłaty. Choć jak mało trzeba wykręcić to mało prawdopodobne, przy obecnym
    poziomie stóp procentowych. :-)

    marekz

  • 9. Data: 2008-04-30 20:35:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" o...@s...spider.pl

> [...]
    > to pojawi sie to dopiero w zestawieniu nastepnym i nie mam co obawiac sie
    > obciazenia za brak splaty w terminie poprzedniego zobowiazania?

    Odpowiedź już dostałeś, więc tylko zapytam, czy przelewy są za free?

    --

  • 10. Data: 2008-05-06 12:13:02
    Od: Chris <d...@m...com>

    Dnia 30-04-2008 o 22:35:58 Eneuel Leszek Ciszewski

    > Odpowiedź już dostałeś, więc tylko zapytam, czy przelewy są za free?

    Przelew 3 zl, chyba niedrogo jak za ponad miesieczny nieoprocentowany
    kredyt

    --
    Chris