    From: Chris <d...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Splata karty
    Date: Tue, 29 Apr 2008 09:36:47 +0200

    Witam

    Dnia 04.04 wygenerowalo sie zestawienie dla mojej KK Money wczoraj
    dokonalem przelewu dzis widze,ze dostepne srodki powiekszyly sie do kwoty
    maksymalnego limitu. Mam pytanie czy w zwiazku z tym, iż termin był do
    30tego musze te pieniadze trzymac na karcie wlasnie do tego dnia by nie
    ponosic dodatkowych kosztow, czy jesli dzis dokonam przelewu calego limitu
    to pojawi sie to dopiero w zestawieniu nastepnym i nie mam co obawiac sie
    obciazenia za brak splaty w terminie poprzedniego zobowiazania?

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    --
    Chris