  • 1. Data: 2003-03-03 15:35:28
    Temat: Splata MC Silver BPH - blad?
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Witam!

    Dostałem w końcu pierwszy wyciąg z kredytówki BPH - z datą płatności
    7.03.2003.
    Dzisiaj po wielogodzinnych próbach udało mi się nawet zalogować do sez@ma, a
    po kolejnej godzinie - dostać do menu spłaty karty :)
    Wypełniłem kwotę, datę, dałem "wyślij" - pokazało się okienko z dokładnie
    tymi danymi które wprowadziłem, w szczególności data 7.03.2003. Hasło do
    klucza, wszystko OK.

    Następnie klikam "operacje z dnia bieżącego" i... jest mój przelew na konto
    karty! Data księgowania 3.03, data efektywna 3.03! Niby tylko 4 dni, ale to
    jest chyba nieprawidłowe?

    Czy to tylko u mnie, czy też komuś jeszcze się to zdarzyło?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2003-03-03 16:21:53
    Temat: Re: Splata MC Silver BPH - blad?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki"
> [...]
    konto
    > karty! Data księgowania 3.03, data efektywna 3.03! Niby tylko 4 dni, ale

    nie uzywalem nigdy opcji "spłać" ale znajac sezama to taki efekt wydaje mi
    si prawdopodobny. Oni nie maja zlecen ale za to zagmatwali strasznie
    przelewy i wyslac u nich przelew z przyszlą datą nie jest łatwo - tez mi sie
    zawsze myli ktore to menu.

    Ja odczytuje date splaty i wklepuje przelew do planety Fortisa - jednak
    sezama jako swojego e-banku glownego sobie nie wyobrazam ;-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-03-03 19:53:48
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Następnie klikam "operacje z dnia bieżącego" i... jest mój przelew na
    > konto karty! Data księgowania 3.03, data efektywna 3.03! Niby tylko 4
    > dni, ale to jest chyba nieprawidłowe?

    Czy na pewno wypelniajac przelew byles pytany o date ?
    BPH zaklada, ze splacasz KK z dniem nacisniecia guzika "splata KK"
    Ja karte splacam przelewem z data przyszla. Jest OK.

    MichalL

  • 4. Data: 2003-03-04 10:50:38
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Mon, 3 Mar 2003 20:53:48 +0100, MichalL napisał(a):

    >Czy na pewno wypelniajac przelew byles pytany o date ?

    Tak, jak byk jest opcja "Data utworzenia przelewu". Wypełniłem ją na
    '07.03.2003' i taka też data pojawiła się w okienku z podsumowaniem
    transakcji przed jej zatwierdzeniem.

    >BPH zaklada, ze splacasz KK z dniem nacisniecia guzika "splata KK"
    >Ja karte splacam przelewem z data przyszla. Jest OK.

    No cóż, będę musiał zdefiniować przelew w sez@mie i wklepać ten nr konta
    karty kredytowej... Bez sensu, ale cóż poradzić.

    Z drugiej strony - ten formularz spłaty wygląda jak zwykły formularz
    przelewu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki