  • 1. Data: 2003-03-03 12:32:43
    Temat: Jak przelać pieniądze z Włoch?.
    Od: "TomekW" <w...@p...fm>

    Witam,
    Jak przelać pieniądze z Włoch (euro) na konto w PKO SA (złotówkowe) płacąc
    jak najmniejszą prowizję? Mama jest we Włoszech chce przelać pieniądze, była
    w jakimś banku ale powiedzieli jej 20% prowizji !!!.

    dzięki
    pozdrawiam

    TomekW

  • 2. Data: 2003-03-03 15:03:17
    Temat: RE: Jak przelaćpieniądze z Włoch?.
    Od: k...@e...it (krzysztof)

    Nie wiem, czy usatysfakcjonuje, ale proponowalbym zrezygnowac z bankow i
    skoczyc na poczte. Mozna zrobic przekaz miedzynarodowy za cale 5,16 euro
    (sumy powyzej 1032 euro, mniejsze kwoty taniej), choc dla Polski moga byc
    dodatkowe ograniczenia (tego niestety nie wiem) i chyba tez 1,5 % za wymiane
    waluty. Albo tez listem wartosciowym (limit 2000 euro w kopercie) za ok. 6
    euro, w zaleznosci od wagi, i w Polsce wymienic na zlotowki. Nic
    specjalnego, ale mozna zaoszczedzic sporo nerwow nie mowiac o pieniadzach.
    Wloski banki zdzieraja jak sie tylko da, choc 20 % to cos za duzo, moze
    chodzilo o 20 euro prowizji.
    Krzysiek

    Sponsor:
    Tutti i nuovi modelli di telefonia su Ebest
    Clicca qui: http://adv.email.it/cgi-bin/foclick.cgi?mid=550&d=3-
    3

  • 3. Data: 2003-03-03 16:04:06
    Od: "TomekW" <w...@p...fm>

> [...]
    > Wloski banki zdzieraja jak sie tylko da, choc 20 % to cos za duzo, moze

    Dzięki

    TomekW