  • 1. Data: 2003-03-03 15:04:41
    Temat: Kredyt studencki - pytania
    Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl>

    hej

    udalo mi sie skorzystac z tego dobrodziejstwa, teraz koncze studia i w
    zwiazku z tym mam kilka pytan:

    1) w umowie znalazlem pkt ktory mowi: Odsetki od kredytu spłacane przez
    kredytobiorce są naliczane w wysokości polowy stopy redyskontowej NBP
    poczawszy od dnia splaty pierwszej raty kredytu. Czyli jesli w dniu splaty
    pierwszej raty kredytu splace caly kredyt, to nie zostana naliczone mi zadne
    odsetki (lub tez odsetki za jeden dzien) - tak?

    2) obecnie nie oplaca sie splacac tego kredytu od razu, poniewaz jest
    oprocentowany w wysokości polowy stopy redyskontowej NBP, czyli 3,4%.
    Bardziej oplaca sie to wrzucic do mBanku i splacac co miesiec raty.

    pzdr

    matjaw