  • 1. Data: 2003-03-03 13:40:38
    Temat: BPH
    Od: "zupa" <d...@i...pl>

    Czy dziala dzis komus BPHPBK ?
    Ich wspanialy system inetowy srednio z czestotliwoscia raz na tydzen sypie
    sie...

    ______________ Krzysztof
    Krupnik ICQ#: 7970253 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________

  • 2. Data: 2003-03-03 13:52:21
    Temat: Re: BPH
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "zupa"
    > Czy dziala dzis komus BPHPBK ?
    > Ich wspanialy system inetowy srednio z czestotliwoscia raz na tydzen sypie
    > sie...

    od piatku do niedzieli mieli zmianiac numeracje rachunkow na NRB i tym razem
    ich niedzalanie bylo zapowiedziane - chociaz nie na tak dlugo ;-))
    dzis mi sie jeszcze nie udalo wejsc do sezama
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-03-03 13:52:46
    Od: j...@p...onet.pl

    > Czy dziala dzis komus BPHPBK ?
    Rano udało mi się wejść. Teraz: nie można połączyć się z serwerem...
    > Ich wspanialy system inetowy srednio z czestotliwoscia raz na tydzen sypie
    > sie...
    Ano :-(

    Jacek

  • 4. Data: 2003-03-03 14:35:26
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    W b3vmnv$295$...@a...news.tpi.pl, blad <b...@W...pl>
    wyklikałeś(aś):

    > dzis mi sie jeszcze nie udalo wejsc do sezama

    potwierdzam
    padaczka

    --
    radar
    (...) Wysyłanie samych reklam lub ofert z reguły przynosi odwrotny skutek,

  • 5. Data: 2003-03-03 15:08:23
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    Dokladnie. Powinni sie zastanowic czy jest w ogole sens miec u siebie obsluge
    internetowa. Taka obsluga jak ostatnio zrazaja tylko coraz wiecej klientow.
    Dodajac do tego slone oplaty za prowadzenie i infolinie 0-801, ktora nagminnie
    rozlacza naliczajac impulsy zastanawiam sie co mnie jeszcze trzyma przed
    likwidacja u nich rachunku - chyba tylko lenistwo aby przejsc do oddzialu i go
    zamknac.