  • 1. Data: 2005-12-05 14:16:41
    Temat: kk ve mbank - jaki czas oczekiwania
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Jak dlugo od podpisania umowy czeka sie na kk ve mbank?

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 2. Data: 2005-12-05 14:19:36
    Temat: Re: kk ve mbank - jaki czas oczekiwania
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Jak dlugo od podpisania umowy czeka sie na kk ve mbank?

    dlugo - ja czekalem po wyslaniu umowy, po telefonie kolesia z mBanku
    (potwierdzenie odbioru wniosku) jescze okolo 2,5 tygodnia

    jeszcze dluzej czeka moja zona na zwykla kate debetowa do eKonta (w sumie pelna
    procedura otwarcia konta to prawie miesiac...)

  • 3. Data: 2005-12-05 18:16:03
    Od: "aTra" <a...@N...com>

    > dlugo - ja czekalem po wyslaniu umowy, po telefonie kolesia z mBanku
    > (potwierdzenie odbioru wniosku) jescze okolo 2,5 tygodnia

    6 dni roboczych, chyba tak jak sprawni inaczej wypełnisz wniosek z błedami

    jk

  • 4. Data: 2005-12-06 07:24:47
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > 6 dni roboczych, chyba tak jak sprawni inaczej wype?nisz wniosek z b?edami

    chyba wiem dalczego masz opinie kretyna zupelnego na tej grupie ;-)

    ps
    w promocji karta za podpis wystarczy podpisac sie w dwoch miejscach i wrzucic
    koperte (oplacona i zadrukowana przez mBank) do skrzynki - ale coz pewnie tobie
    zdarza sie zroic blad we wlasnym nazwisku...