  • 1. Data: 2014-11-05 11:08:45
    Temat: SKOK Wołomin prowadzi interesy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Pobicie wiceszefa KNF związane ze sprawą SKOK Wołomin?

    Dwóch spośród trzech mężczyzn podejrzanych o ciężkie pobicie wiceszefa
    Komisji Nadzoru Finansowego Wojciecha Kwaśniaka zostało aresztowanych
    dowiedziała się PAP w Prokuraturze Rejonowej Warszawa-Mokotów. Według
    nieoficjalnych informacji Radia ZET pobicie miało związek z decyzjami
    prezesa KNF względem SKOKU Wołomin.

    - Trzem mężczyznom postawiono zarzuty związane z pobiciem zastępcy
    przewodniczącego KNF. Dwaj z nich zostali tymczasowo aresztowani. Bliższych
    informacji na ten moment nie mogę udzielić - powiedział szef mokotowskiej
    prokuratury Paweł Wierzchołowski.

    Śledztwo w tej sprawie trwa od kwietnia 2014 roku. Trzej mężczyźni pod
    koniec października usłyszeli zarzuty czynnej napaści na funkcjonariusza
    publicznego oraz naruszenia ciała. Grozi za to od roku do lat 10
    pozbawienia wolności.

    Śledczy nie ujawniają innych szczegółów sprawy. Według nieoficjalnych
    informacji Radia ZET pobicie Kwaśniaka w maju tego roku miało związek z
    decyzjami prezesa KNF względem SKOKU Wołomin w trakcie audytu
    przeprowadzonego przez Komisję wyszło na jaw, że SKOK Wołomin miał udzielać
    kredytów pod zastaw działek o znacznie niższej wartości niż kwota pożyczki.
    Później te kredyty nie były spłacane.

    całość:
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/pobicie-wiceszefa-knf
    -zwiazane-ze-sprawa-skok-wolomin/3s0rc

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 2. Data: 2014-11-05 20:31:48
    Temat: Re: SKOK Wołomin prowadzi interesy
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-05 11:08, Olin pisze:

> [...]
    > kredytów pod zastaw działek o znacznie niższej wartości niż kwota pożyczki.

    Nie tylko SKOK Wołomin to mafia. SKOK-i Stefczyka też kantują.

    --
    animka