  • 11. Data: 2002-03-05 11:19:19
    Temat: Re: Śmierdzący BIGos
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości
    news:a6292d$lva$1@news.tpi.pl...

    > Faktem jest, ze BIG zaksiegowal koszty bezposrednio poprzez konta
    kapitalow.
    > Informacje o tym od piatku mozna poczytac w prasie.

    Ot tak po prostu - zamiast w koszty na kapitały - nie mozliwe - musiał to
    zrobić jakimś sprytnym wymykiem. Przecież tak to wiadomo że audytor ( a juz
    na pewno KPMG :-))) czepi sie mając taką operacje zaksiegowana czarno na
    białym na kapitałach. Myślałam że wiesz na czym ten sprytny myk polegał. Ale
    dzięki - pozdrawiam.

  • 12. Data: 2002-03-05 11:26:06
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Kasia <K...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a629fc$q1i$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Karol" <a...@b...com> napisał w wiadomości

    > kapitalow.
    >
    > Ot tak po prostu - zamiast w koszty na kapitały - nie mozliwe - musiał to

    Nie mowie, ze wszystkie koszty.

> [...]
    > na pewno KPMG :-))) czepi sie mając taką operacje zaksiegowana czarno na
    > białym na kapitałach. Myślałam że wiesz na czym ten sprytny myk polegał.

    Troche sie orientuje, ale nie mam czasu dokladne analize tego problemu.
    Trzeba sie dokladnie przyjrzec ustawie o rachunkowosci i poczytac
    zastrzezenia audytora.
    Tobie bedzie latwiej to zdobyc niz mnie.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 13. Data: 2002-03-05 11:31:44
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

> [...]
    > Trzeba sie dokladnie przyjrzec ustawie o rachunkowosci i poczytac
    > zastrzezenia audytora.
    > Tobie bedzie latwiej to zdobyc niz mnie.

    Szkoda ... dzięki. Pozdroofka