  • 11. Data: 2017-01-09 09:53:35
    Temat: Re: Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janek z pola" napisał w wiadomości grup
    z wrote:

    >Jeżeli Cię prześwietlają, to może masz coś na sumieniu. Ode mnie
    >chcieli
    >tylko zaświadczenie o zarobkach, a na grupie czytałem że jakbym był
    >rolnikiem indywidualnym to bym dostał ten kredyt nawet na
    >oświadczenie.

    Rok temu im wystarczyl wyciag z konta w pdf na ktore wplywa pensja.

    >Zatem możesz spokojnie zająć swoje miejsce na marginesie
    >społeczeństwa.

    Albo i nie takim marginesie ...

    J.

  • 12. Data: 2017-01-09 12:31:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-09 o 02:00, janek z pola pisze:
    > Zatem możesz spokojnie zająć swoje miejsce na marginesie społeczeństwa.

    Mam hipotekę i nie mam dodatkowej zdolności chyba że 2 ha łąki na tego
    rolnika. Tak jestem marginesem :-)

    Żeby wydać 1000/mies. musiałbym pozmieniać sposób płacenia rachunków
    albo wymyślić dodatkowe wydatki :-) (czas to pieniądz)
    A gdym był bogatszy to nie zawracałbym sobie głowy zachodem przy zarobku
    300 zł.
    Dla kogo te oferty? Dla nawiedzonych nowoczesnych lemingów co nie
    potrafią liczyć? :-)

  • 13. Data: 2017-01-09 12:57:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości
> [...]
    >zarobku 300 zł.
    >Dla kogo te oferty? Dla nawiedzonych nowoczesnych lemingów co nie

    Dla nowych klientow. Co zrezygnuja z innych kart ... albo i nie,
    byleby limity wyrabiali.

    I teraz tylko pytanie - zlapia wiecej klientow wk* na poprzedni bank,
    czy lemingi staly sie swiadome - nie ma promocji, to nie ma konta,
    trzeba zamykac, promocja zawsze sie znajdzie :-)

    J.

  • 14. Data: 2017-01-09 13:46:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Zapewne dla tych, co nie potrafią liczyć, i potem się na KK będą zadłużać, czy to
    zakupami czy "gotówką z limitu karty" ;>
    A dla umiejących liczyć - to dla takich, którzy bez problemu spełnią warunki. Jakby
    żona nie była na wychowawczym, to byśmy dla niej simplicity wzięli, 3k w 3 miesiące
    kartą wyda, jakby to miało być w miesiąć to by nie dało rady.
    Mam nadzieję, że te promocje nie skończą się akurat wtedy, gdy do pracy wróci...
    Zaś co do wartości nagrody - to już nie czasy tłustych wiśni.
    Kiedyś za otwarcie citi priority dawali ipada mini, teraz można 300zł dostać, ale
    trzeba zdeponować 30k.
    A taki telefon może się przydać jako tablet, jak ktoś nie ma - jedynie problem z
    aero2, bo potrzebny nano-sim - bo do dzwonienia dla mnie sensu nie ma, codziennie
    ładowanie jest bez sensu.

  • 15. Data: 2017-01-09 17:17:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-09 o 12:57, J.F. pisze:
    > Dla nowych klientow. Co zrezygnuja z innych kart ... albo i nie, byleby
    > limity wyrabiali.

    i za miesiąc-dwa uciekli znowu gdzie indziej bo przecież utrzymanie
    stałego, przywiązanego klienta przerasta możliwości nowoczesnego
    marketingu. :-)

    Znamy to. To się nazywa mieszanie herbaty. A jak wiadomo od samego
    mieszania się ona słodsza nie robi :-)

  • 16. Data: 2017-01-09 17:56:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, szukasz logiki w marketingu banków, czy też citka w szczególności ?
    Nie wróżę powodzenia ;>
    Też się dziwię promowaniu KK simplicity, ta karta jest przecież promocją samą w sobie
    - ale to już ich sprawa.
    Po sobie wiem, że wzięcie KK zachęca do przyjrzenia się pozostałej ofercie banku.
    Kredytu (innego niż w KK, i to tylko taki, na którego spłacenie mam pieniądze w
    momencie płatności) nie wezmę, więc tu się mną nie da mierzyć, ale w końcu do konta
    mnie przekonali - tzn. do próby, bo próba pokazała, że bank jest jednak niepoważny ;>

  • 17. Data: 2017-01-09 22:46:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Też się dziwię promowaniu KK simplicity, ta karta jest przecież
    >promocją samą w sobie - ale to już ich sprawa.

    Widac minely juz czasy, gdy taka "promocja sama w sobie" wystarczyla
    :-)

    >Po sobie wiem, że wzięcie KK zachęca do przyjrzenia się pozostałej
    >ofercie banku.

    Ale patrzac na dzialania City - jakby zalezalo im glownie na tych
    kartach.
    Co wcale takie dziwne nie jest ... o ile klienci zechca sie zadluzac.

    >Kredytu (innego niż w KK, i to tylko taki, na którego spłacenie mam
    >pieniądze w momencie płatności) nie wezmę,

    A na innych "produktach" bank za malo zarobi.
    Choc dziwie sie, ze nie chca od razu konta wcisnac ... moze to za duzy
    klopot, a moze klienci wtedy nie zapominaja KK splacic ? :-)

    J.