  • 1. Data: 2017-01-08 16:40:16
    Temat: Smartfon LG K8 LTE za wyrobienie karty kredytowej Citibank
    Od: b...@g...com

    Wróciła oferta Citibank, w ramach której za wyrobienie karty kredytowej można
    otrzymać smartfon LG K8 LTE. Opis promocji, wymagań i wykluczeń na stronie:
    http://bankomaniacy.pl/citibank-smartfon-lg-k8-lte-z
    a-wyrobienie-karty-kredytowej/
    na którą oczywiście zapraszam.
    A bezpośrednie linki z ofertami, to już pewnie wkleją inni.

  • 2. Data: 2017-01-08 18:19:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-08 o 16:40, b...@g...com pisze:
> [...]
    a-wyrobienie-karty-kredytowej/
    > na którą oczywiście zapraszam.
    > A bezpośrednie linki z ofertami, to już pewnie wkleją inni.

    Zakładając że komuś jest potrzebne takie badziewie. Bo na sprzedaż to
    góra 300 zł można zarobić

    I w dodatku dadzą albo i nie dadzą a dane osobowe przygarną

    "na podstawie złożonego wniosku i rozmowy z konsultantem oceniona
    zostanie Twoja zdolność kredytowa i jak już wspomnieliśmy powyżej, bank
    może, ale nie musi przyznać Ci karty
    w przypadku wątpliwości bank może poprosić Cię o PIT za ubiegły rok albo
    wyciągi z rachunku bankowego."

    Niech ktoś napiszę ile stron trzeba przeczytać przy podpisywaniu umowy :
    :-)
    To będzie świadczyło o rzetelności i poważnym traktowaniu

  • 3. Data: 2017-01-08 20:13:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Jan 2017 18:19:24 +0100, z napisał(a):
    > I w dodatku dadzą albo i nie dadzą a dane osobowe przygarną

    To ich potem moze giodo pokarac :-)

> [...]
    > :-)
    > To będzie świadczyło o rzetelności i poważnym traktowaniu

    W Citi nie tak znow duzo ... ale pokaz bank, w ktorym jest to malo.
    Skomplikowany "produkt".

    J.

  • 4. Data: 2017-01-08 20:32:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-08 o 20:13, J.F. pisze:
    > W Citi nie tak znow duzo ... ale pokaz bank, w ktorym jest to malo.
    > Skomplikowany "produkt".

    Dlatego nie posiadam karty. Szkoda życia :-)

  • 5. Data: 2017-01-08 21:10:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W necie ceny od 550zł, więc 450 dałoby się wziąć.
    Tylko nie chce mi się sprawdzać, jaka karta wchodzi w grę, choć ostatnio w tych
    promocjach była też simplicity, i czy są jakieś warunki płatności.
    Kartę dadzą każdemu na etacie zarabiającemu 1200zł.
    Ja już KK mam, więc teraz bawię się w promocję z citi priority (teraz jest 2.
    edycja), co jednak dje taki rezultat, że przestałem uważać citka za poważny bank.
    Darmową KK zostawię, ale po promocji depozyty likwiduję.

  • 6. Data: 2017-01-08 21:38:15
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    edycja), co jednak dje taki rezultat, że przestałem uważać citka za poważny bank.
    Darmową KK zostawię, ale po promocji depozyty likwiduję.

    Trzeba wydać 3000 zł tą kartą i zostać prześwietlonym jak do hipoteki na
    30 lat.
    Śmiechu kupa :-)

  • 7. Data: 2017-01-08 21:54:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-01-08 o 21:38, z pisze:

    > Trzeba wydać 3000 zł tą kartą i zostać prześwietlonym jak do hipoteki na
    > 30 lat.
    > Śmiechu kupa :-)

    Dla żyjących z promocji jest kilkaset złotych za nic.
    Karta praktycznie bez warunków - wystarczy zaświadczenie
    od pracodawcy, kupujesz co potrzebujesz za te 3000 i popychasz ten
    telefon za 300 na jakiejś aukcji jesli go nie potrzebujesz.
    Ta karta - przynajmniej tak wygląda wstępnie - nie ma żadnych opłat.
    Można ją trzymać albo zlikwidować.

  • 8. Data: 2017-01-08 23:06:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 8 Jan 2017 21:38:15 +0100, z <...@...pl> wrote:

    >Trzeba wydać 3000 zł tą kartą i zostać prześwietlonym jak do hipoteki na
    >30 lat.

    Co za problem wydać 3000 zł przez 3 miesiące? Jedzenie, paliwo,
    ubrania...

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 9. Data: 2017-01-09 00:11:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Jan 2017 23:06:19 +0100, WAM napisał(a):

    > Co za problem wydać 3000 zł przez 3 miesiące? Jedzenie, paliwo,
    > ubrania...

    Jak sie ma inne karty z limitami roznymi do wyrobienia, to jest juz
    pewien klopot.

    J.

  • 10. Data: 2017-01-09 02:00:09
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    z wrote:

    > Trzeba wydać 3000 zł tą kartą i zostać prześwietlonym jak do hipoteki na
    > 30 lat.
    > Śmiechu kupa :-)

    Jeżeli Cię prześwietlają, to może masz coś na sumieniu. Ode mnie chcieli
    tylko zaświadczenie o zarobkach, a na grupie czytałem że jakbym był
    rolnikiem indywidualnym to bym dostał ten kredyt nawet na oświadczenie.

    Zatem możesz spokojnie zająć swoje miejsce na marginesie społeczeństwa.

    --
    Wysłane z pola.