  • 11. Data: 2016-07-23 12:12:01
    Temat: Re: Smart- zmiana w wyciągach
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2016-07-23 o 00:47, Animka pisze:
    > Dla mnie wygodniej i bezpieczniej jest nie otrzymywać wyciągów na e-mail.
    > Wolę sama pobrać.

    i pobierasz i zapisujesz co miesiąc takie wyciągi z kilkudziesięciu kont...

  • 12. Data: 2016-07-23 12:13:55
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2016-07-22 o 23:58, W pisze:
    > PP wystukał, co następuje:

    > Citi zrezygnował z takowych jakoś chyba 1-2 lata temu... niestety.
    >
    > Jeżeli to faktycznie wytyczne KNF, to wybitnie bez sensu. A można by
    > zaszyfrować takim PGP i po problemie - masz klucz to sobie otworzysz...

    Raiff ma wdrozyć szyfrowanie (ale pewnie pdf), więc chodzi raczej o
    nieprzesyłanie w postaci jawnej

  • 13. Data: 2016-07-23 15:33:45
    Od: W <w...@w...pl>

    PP wystukał, co następuje:

    Jako że jest w kilefile bo tych MUNDROŚCI się czytać nie da to się podepnę:
    ależ nikt Ci nie każe - po prostu mogłabyś wyłączyć i nie używać, ale nie -
    skoro ja nie lubię to nikt nie powinien tego używać... życzyłaś już, żeby
    sąsiadowi dwie krowy padły czy coś?

    > i pobierasz i zapisujesz co miesiąc takie wyciągi z kilkudziesięciu
    > kont...

    Ona tak lubi ;)

  • 14. Data: 2016-07-23 16:06:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 lipca 2016 12:12:08 UTC+2 użytkownik PP napisał:
    > i pobierasz i zapisujesz co miesiąc takie wyciągi z kilkudziesięciu kont...
    Kilkudziesięciu kont? Większość pewnie ma 1-2 konta a i nie każdemu archiwum wyciągów
    potrzebne.

  • 15. Data: 2016-07-23 16:41:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

> [...]

    > skoro ja nie lubię to nikt nie powinien tego używać... życzyłaś już, żeby

    Jako że najwyraźniej o mnie mowa tu -- nie życzę nikomu potłuczenia
    półlitrówek, chociaż jestem abstynentem.

    IMO jak komu wygodniej -- m@ilem, via bankowy interfejs WWW,
    papierem via Poczta, papierem osobiście z banku...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 16. Data: 2016-07-23 19:12:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-23 o 08:40, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Zgoda, ale po co _osobny_ system? Taki problem
    > zintegrować to z głównym?

    Sama się zastanawiam po co to wymyślili. Człowiek z gorączką 38 st.
    raczej będzie mial problem z dostaniem się do swoich wyciągów.

    --
    animka

  • 17. Data: 2016-07-23 19:14:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-23 o 12:12, PP pisze:

    > i pobierasz i zapisujesz co miesiąc takie wyciągi z kilkudziesięciu
    > kont...
    A po co mi one 8-)

    --
    animka

  • 18. Data: 2016-07-23 19:16:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-23 o 15:33, W pisze:
> [...]
    > skoro ja nie lubię to nikt nie powinien tego używać... życzyłaś już, żeby

    Ktoś ty?

    --
    animka

  • 19. Data: 2016-08-03 07:35:35
    Od: em <e...@g...com>

    A udało się Wam aktywować dostęp do tego serwisu z wyciągami?
    U mnie cały czas Błąd inicjalizacji konta.
    Zgłoszone do banku, ale na razie bez odpowiedzi.

  • 20. Data: 2016-08-03 07:43:26
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2016-08-03 o 07:35, em pisze:
    > A udało się Wam aktywować dostęp do tego serwisu z wyciągami?
    > U mnie cały czas Błąd inicjalizacji konta.
    > Zgłoszone do banku, ale na razie bez odpowiedzi.

    za którymś tam razem się udało, ale nie obyło się bez problemów

    Marcin "lolekanabolek"