  • 1. Data: 2016-07-20 10:55:04
    Temat: mbank szuka pieniedzy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dzwoni mbank i molestuje - a moze by pan lokate zalozyl, dobre
    oprocentowanie, 1.5%.
    Niskie ? No takie czasy, wszedzie niskie.
    Ale mamy jeszcze promocje na nowe srodki, 2%.

    Za malo ? To mamy inne produkty, kredyt moze ?

    Jak myslicie - akcja marketingowa, czy pieniadze odeszly ?
    Zdobeda nowe w ten sposob, czy podniosa procenty ?

    J.

  • 2. Data: 2016-07-20 11:14:50
    Temat: Re: mbank szuka pieniedzy
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2016 10:55:04 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > Za malo ? To mamy inne produkty, kredyt moze ?
    >
    > Jak myslicie - akcja marketingowa, czy pieniadze odeszly ?

    A robiłeś ostatnio większy przelew? Bo niedawno do mnie właśnie po takim
    przelewie zadzwonili i, o dziwo, sugerowali chęć negocjacji procentów.
    Powiedziałam że jak dadzą tyle samo co konkurencja to chętnie - Idea
    miała wtedy promocję na 3%. Bez targów przeszli do punktu drugiego
    scenariusza czyli chcieli wcisnąć ubezpieczenie samochodu. A na koniec
    zapytali o zgodę na markieting telefoniczny :) Odwołałam, mówiąc że wolę
    spersonalizowane oferty w systemie transakcyjnym.

    Konsultantka była nad wyraz uprzejma. Jak rzadko kiedy nie poczułam się
    molestowana :)

    --
    Imka

  • 3. Data: 2016-07-20 11:47:35
    Od: "Com" <c...@c...com>

    .

    > Konsultantka była nad wyraz uprzejma. Jak rzadko kiedy nie poczułam się
    > molestowana :)
    >
    > --
    > Imka

    Ty to masz życie ;)

  • 4. Data: 2016-07-20 13:09:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 11:14, Imka pisze:

    > Konsultantka była nad wyraz uprzejma. Jak rzadko kiedy nie poczułam się
    > molestowana :)

    potwierdzam - wyjątkowo miła była, z tym że mnie od razu atakowała o
    jakieś kredyty firmowe (z wysoką prowizją za przyznanie)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2016-07-20 15:16:53
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 20.07.2016 o 13:09, RobertS pisze:
    > potwierdzam - wyjątkowo miła była

    Kurcze, ta sama do nas wszystkich dzwoniła?
    Bo u mnie też: przelew z zerami, 10 minut po nim telefon, oferta na 1,4
    czy 1,5%, podbite do 2%, pytanie o ubezpieczenie samochodu. I wszystko
    nawet jak na mB nienachalnie. A może miałem dobry nastrój...

    --
    Alf/red/

  • 6. Data: 2016-07-21 20:05:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 20 Jul 2016 10:55:04 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > dzwoni mbank i molestuje - a moze by pan lokate zalozyl, dobre
    > oprocentowanie, 1.5%.

    Heh pamiętam jak w pko sa miałem.lokatę 15%...

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-07-21 20:11:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-07-21 o 20:05, Marek pisze:

    > Heh pamiętam jak w pko sa miałem.lokatę 15%...

    tak, a kredyty były na 120% rocznie...i ludzie je brali

    ps
    a 1,5% w mBanku można dostać na lokacie 3-dniowej, jak dla kogoś 30 dni
    to za długo to ww., zawsze lepiej niż 0,3% na eMax

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2016-07-22 08:25:04
    Od: voy <v...@M...pl>

    W dniu 2016-07-21 o 20:11, RobertS pisze:
    > a 1,5% w mBanku można dostać na lokacie 3-dniowej, jak dla kogoś 30 dni
    > to za długo to ww., zawsze lepiej niż 0,3% na eMax

    U mnie pokazuje, że eMax jest na 0,2% a eMaxPlus do 49999,99 PLN na 0,50%.
    Ostatnio też poprzez pasaż można było podnieść eMaxPlus na 1,8%, ale to
    nie wiem czy oferta dla wszystkich.

    Pozdr :)

  • 9. Data: 2016-07-22 10:38:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >takim
    >przelewie zadzwonili i, o dziwo, sugerowali chęć negocjacji

    Ha, robilem, ale mam wrazenie, ze pierwszy telefon byl przed nim.
    A z kolei inne wieksze przelewy byly troche dawniej niz "ostatnio".

    Tak prawde mowiac - jesli zrobilem wiekszy przelew, to po co dzwonic,
    pieniedzy juz nie ma. Tzn sa, ale juz nie u nich, trzeba bylo
    zadzwonic wczesniej :-)

    A oni w ogole zagladaja w stan konta klientow ? Maja prawo do tego ?
    Bo wczesniej to dzwonili z kredytami, pieniedzy na koncie az za duzo,
    a oni "mamy promocje kredytu ..."

    Zreszta teraz w ogole ciekawy okres, ciekaw jestem jak sie podatek
    bankowy odbije na rynku ...

    J.

  • 10. Data: 2016-07-22 11:27:27
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2016 10:38:32 +0200, J.F. napisał(a):

    > A oni w ogole zagladaja w stan konta klientow ? Maja prawo do tego ?

    "Oni" raczej nie zaglądają.
    Natomiast wyobrażam sobie że działa to tak - markieting wymyśla akcję,
    ktoś dłubie dane wg założeń, lista takich wydłubanych klientów zasila
    maszynkę call center, call center obdzwania i "realizuje" zlecenie
    markietingu. Osoba dzwoniąca widzi tyle, ile jest przyjęte w danej
    firmie i przy danej akcji pokazywać pracownikom call center. Raczej nie
    widzą konkretnych dat/kwot, ale np. mogą znać przedziały
    stanu/obrotów/wartości. Chociaż karierę chyba zrobiły "ratingi"
    klientów. Wczoraj obdzwaniali B+, a jutro będą dzwonić do A-.

    > Bo wczesniej to dzwonili z kredytami, pieniedzy na koncie az za duzo,
    > a oni "mamy promocje kredytu ..."

    A to akurat normalne. Jak chcesz kredyt, to najpierw musisz bankowi
    udowodnić że go nie potrzebujesz. Nie potrzebowałeś, znaczy chcesz,
    tylko jeszcze o tym nie wiesz i dlatego dzwonią żeby Ci to uświadomić ;)

    --
    Imka