  • 1. Data: 2016-07-21 13:26:00
    Temat: BPH - jakiś problem
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Jest jakiś problem w BPH. Rzadko korzystam z placówek, bo większość
    rzeczy da się przez net załatwić, ale nowego rachunku bankowego dla
    dziecka tak założyć się nie da. Przychodzę dziś do oddziału, a tam
    kartka, że oddział nieczynny do 22 (de facto 25, bo sobotę i niedzielę
    nie pracują) i najbliższy czynny oddział jest 50 km dalej. Nie chce mi
    się jechać i sprawdzać 50 km. Czy inne oddziały są czynne?

  • 2. Data: 2016-07-21 13:35:50
    Temat: Re: BPH - jakiś problem
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lipca 2016 13:26:07 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    > nie pracują) i najbliższy czynny oddział jest 50 km dalej. Nie chce mi
    > się jechać i sprawdzać 50 km. Czy inne oddziały są czynne?
    Zerknąłem bo mam po sąsiedzku- czynny.

  • 3. Data: 2016-07-21 13:44:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-07-16 o 13:35, Kris pisze:
    > Zerknąłem bo mam po sąsiedzku- czynny.

    Schodzą na psy. Chyba po prostu zmienię bank. Żeby nie dać rady utrzymać
    jednej zmiany w oddziale banku w byłym mieście wojewódzkim?

  • 4. Data: 2016-07-21 13:51:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 lipca 2016 13:45:05 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Schodzą na psy. Chyba po prostu zmienię bank. Żeby nie dać rady utrzymać
    > jednej zmiany w oddziale banku w byłym mieście wojewódzkim?
    Alior z PZU ich przejmują

  • 5. Data: 2016-07-21 13:54:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Schodzą na psy. Chyba po prostu zmienię bank. Żeby nie dać rady
    >utrzymać
    >jednej zmiany w oddziale banku w byłym mieście wojewódzkim?

    O to juz nowy akcjonariusz bedzie dbal.

    Ciekawe - wypadek losowy, dali wypowiedzenia, czy musieli sie wiekszym
    zyskiem wykazac przed sprzedaza ...

    J.

  • 6. Data: 2016-07-21 14:11:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-07-16 o 13:51, Kris pisze:

    > Alior z PZU ich przejmują

    Ale to nie powód, by oddział zamykać, który i tak pracuje 10~17.

  • 7. Data: 2016-07-21 14:25:53
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    > Ale to nie powód, by oddział zamykać, który i tak pracuje 10~17.

    Może być inny powód - awaria zasilania, awaria łączności, włamanie,
    zalanie, inne zdarzenie losowe, wymiana jakiegoś urządzenia, audyt
    bezpieczeństwa, naprawa drzwi skarbca i jeszcze wiele innych powodów dla
    których oddział musi być zamknięty.

  • 8. Data: 2016-07-21 18:24:49
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2016-07-21, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    [...]

    > bezpieczeństwa, naprawa drzwi skarbca i jeszcze wiele innych powodów dla
    > których oddział musi być zamknięty.

    Wakacje i urlopy? Zwłaszcza jak mały oddział :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 9. Data: 2016-07-21 18:54:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-07-21 o 14:25, BQB pisze:

> [...]
    > zalanie, inne zdarzenie losowe, wymiana jakiegoś urządzenia, audyt
    > bezpieczeństwa, naprawa drzwi skarbca i jeszcze wiele innych powodów dla

    wtedy jest info, że zamknięte z powodu X

    a tak być może zamknęli, bo nie było komu pracować...tak się niestety
    zdarza, albo zamykają albo obsada placówki to 2 osoby, to samo można
    spotkać w Mille i Reiffeisenie

    płacą grosze, wymagają wiele i nic dziwnego, że chętnych nie ma

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2016-07-21 23:59:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-07-16 o 14:25, BQB pisze:

> [...]
    > zalanie, inne zdarzenie losowe, wymiana jakiegoś urządzenia, audyt
    > bezpieczeństwa, naprawa drzwi skarbca i jeszcze wiele innych powodów dla

    O tym nie pomyślałem. Zasilanie było. Włamania i zalania nie było. Ale
    reszta faktycznie możliwa. Po prostu się zaniepokoiłem.