    From: "XxX" <b...@a...email>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Slaski -> Mbank
    Date: Wed, 3 Nov 2004 17:03:04 +0100

    Użytkownik "Marek" <o...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cmasq5$hl3$1@news.onet.pl...
    > Witam. Przelalem dzisiaj okolo godziny 11-12 pieniadze z banku slaskiego
    > na moj nowy rachunek w MBanku. Wie ktos moze ile trwa cala operacja
    > ksiegowania? Jest 16 a kasy dalej nie widac. Cos mi sie wydaje, ze to
    > slaski robi takie opoznienia............ A moze mam sie zaczac martwic ?
    > :/

    Martwic to jeszcze nie, aczkolwiek faktem jest ze slaski bardzo opoznia kase
    (i nie piszcie ze sa sesje i nie ma jak opoznic)
    kasa mbank->ing i na odwrot czesto szla mi 2-3 dni, natomiast mbank->
    inteligo i na odwrot zajmuje kilka godzin... przyklad? o 13.10 zlecony
    przelew z mbanku, o 15.20 juz na koncie w inteligo....