  • 1. Data: 2009-05-02 10:52:12
    Temat: Sell in may and go away
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Dziura budżetowa i konieczność podniesienia podatków wyjdzie na jaw w
    czerwcu.
    http://finanse.wp.pl/kat,102314,title,Budzet-na-duzy
    m-minusie,wid,11088710,wiadomosc.html?ticaid=17f43

    A jak komuś mało, to jasnowidz Jackowski przepowiada wielką wojnę w lipcu
    lub sierpniu tego roku. ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-05-02 11:38:30
    Temat: Re: Sell in may and go away
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Easy, WIG wybil maxa kilkumiesiecznego, a Ty chcesz walczyc z trendem?

    D.

  • 3. Data: 2009-05-02 13:17:42
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > jasnowidz Jackowski przepowiada wielką wojnę w lipcu
    > lub sierpniu tego roku. ;-)

    Zadowolenia na końcu tego zdania nie rozumiem :-(, chyba, że jesteś
    posiadaczem krótkich i liczysz na wojnę.

    kc

  • 4. Data: 2009-05-02 13:19:59
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Easy, WIG wybil maxa kilkumiesiecznego

    Faktycznie, mi wychodzi, że przebił o 21,71 pkt. Ale czy to wystarczy, żeby
    odtrąbić początek hossy?

    kc

  • 5. Data: 2009-05-02 17:25:48
    Od: "de_niro" <g...@k...com>

    > A jak komuś mało, to jasnowidz Jackowski przepowiada wielką wojnę w lipcu
    > lub sierpniu tego roku. ;-)

    Prorok myli się tylko raz, bo jak się pomyli to już nie jest prorokiem! Temu
    Panu już dziękujemy, pomylił się zeszłego roku.

  • 6. Data: 2009-05-02 18:40:43
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wojne wywoluje sie w dolku. Sprawdz na wykresach historycznych.

    D.

  • 7. Data: 2009-05-02 21:47:52
    Od: TomoT <T...@g...com>

    On 2 Maj, 19:25, "de_niro" <g...@k...com> wrote:

    > Prorok myli się tylko raz, bo jak się pomyli to już nie jest prorokiem! Temu
    > Panu już dziękujemy, pomylił się zeszłego roku.

    a kiedy sie on pomylil ? przeciez on tak ogolnie belkocze ,ze zawsze
    mozesz to po fakcie w dowolny ,wygodny sposob dla niego
    zinterpretowac, tak aby wyszlo ,ze mial racje

  • 8. Data: 2009-05-02 22:11:28
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Faktycznie, mi wychodzi, że przebił o 21,71 pkt. Ale czy to wystarczy,
    > żeby
    > odtrąbić początek hossy?

    To zależy od wyników kwartalnych spółek z WIGu a nie od tego czy 21,71 czy
    217,1 albo 2,171.

  • 9. Data: 2009-05-02 22:17:39
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wyniki kwartalne sa juz dawno w cenach.

    D.

  • 10. Data: 2009-05-03 09:48:43
    Od: "MonArti" <m...@v...pl>

    Jackowski wojne zapowiadal juz na koniec 2008
    e.googlegroups.com...