  • 1. Data: 2009-05-01 17:51:27
    Temat: teraz macie dowod kasztany, dlaczego Dieter jest wielki!!!!!!!!!
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    http://biznes.onet.pl/0,1963036,wiadomosci.html

    on takie artykuly wyprzedza o pol roku...
    pozdrawiam htl-lowcow.comray-owcow, dolarowcow,

    i pedzimy na 6zl. hahahahhahahahahahahahahahaha

    ps.a kasztany stawiaja na lukasznke i rudego....

  • 2. Data: 2009-05-02 08:24:20
    Od: "Bob" <b...@p...onet.pl>

    hejo!

    mnie sie tak to widzi, ze dalsza degrengolada w unii prowadzaca nawet do
    wewnetrznych pekniec, moze pchac dolara do gory. przy zalozeniu ze usa poradzi
    sobie znacznie lepiej z tzw kryzysem
    Bob

  • 3. Data: 2009-05-02 08:40:22
    Temat: Perspektywy USD
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl> pisze:

> [...]
    > pozdrawiam htl-lowcow.comray-owcow, dolarowcow,
    >
    > i pedzimy na 6zl. hahahahhahahahahahahahahahaha
    >
    > ps.a kasztany stawiaja na lukasznke i rudego....

    W którym miejscu tego artukuliku pada poziom 6 PLN?
    Czy USA planują *zarżnąć* swoją gospodarkę aż tak drogim USD?

    http://biznes.onet.pl/0,1963036,wiadomosci.html
    <cytat>
    *W ciągu kilku ubiegłych miesięcy*, Forbes przeprowadził wywiady z 17
    najbogatszymi ludźmi świata, którzy wypowiadali się na rozmaite
    tematy, od bezrobocia po ulubione zegarki. Na pytanie, jaką walutę
    wybraliby dla większej części swojego *tegorocznego* portfela, 14 z nich
    wskazało na dolara amerykańskiego.
    [...]
    Większość plutokratów uznała, że warto stawiać na dolara, gdyż *obecnie*
    nie ma sensownej alternatywy. [...]
    Greene dostrzega problemy dolara, lecz jednocześnie wskazuje na
    jeszcze większe kłopoty z innymi walutami. [...]
    "Dolar jest nadal walutą globalną, gdyż nie pojawiła się żadna
    alternatywa", mówi założyciel Broadcast.com i właściciel Dallas
    Mavericks, Mark Cuban. [...]
    </cytat>

    Czyli to się może zmienić w ciągu kilku miesięcy.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Człowiek honoru mści się nawet po dziesięciu latach.

  • 4. Data: 2009-05-02 08:49:55
    Temat: Re: Perspektywy USD
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Mając miliardy w dolarach i gospodarce opartej na dolarze lepiej jak
    najdłużej podtrzymywać ten mit, bo ma się więcej czasu na płynne przejście w
    inne aktywa bez obniżenia ceny.

    Czy ktokolwiek wierzy w to, że ktoś mający miliardy, a nie miliony w
    dolarach, papierach opartych na dolarze, akcjach i instrumentach, których
    kurs jest określany w dolarach może wieścić załamanie USD?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2009-05-02 09:02:48
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> pisze:

> [...]
    > dolarach, papierach opartych na dolarze, akcjach i instrumentach,
    > których kurs jest określany w dolarach może wieścić załamanie USD?

    Jak chce się krzyczeć "pali się" to najpierw trzeba samemu uciec z
    zatłoczonego teatru? :-)

    http://biznes.onet.pl/0,1963036,wiadomosci.html
    <cytat>
    W kwietniowym wpisie na stronie internetowej Pimco, Gross
    argumentował, że zmieniające się trendy ekonomiczne mogą mieć
    negatywny wpływ na kondycję dolara amerykańskiego: "Jako centralny
    element w structured finance i systemie shadow banking, dolar miał
    wsparcie gdyż dzięki niemu reszta świata kupowała amerykańskie
    papiery. Teraz, obserwowana od niedawna silna pozycja dolara zdaje się
    być sprzeczna z intuicją. W przyszłości, dolar może się znacznie
    osłabić".
    </cytat>

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Potrzebne jak zającowi dzwonek na polowaniu.

  • 6. Data: 2009-05-02 09:32:24
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl> napisał

    > on takie artykuly wyprzedza o pol roku...
    > pozdrawiam htl-lowcow.

    a dziekujemy, dziekujemy.

    Protz