  • 1. Data: 2009-05-03 07:13:46
    Temat: Koniec giełdy i wolnego rynku?
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Oto nowy pomysł Obamy:

    http://www.tinyurl.pl?WAZJawzl

    To są chyba jakieś żarty. Przedwczoraj powiedział, że bankructwo Chrystlera
    to nie jest oznaką jego słabości, dzisiaj to.
    Nie wiem, czy pamiętacie, ale pierwszą decyzją nowego prezydenta była ta o
    uwolnieniu więźniów z Quantanamo. Yes, we can. Uwolnijmy naszych przyjaciół.
    Czego jeszcze możemy się spodziewać?

    kc

  • 2. Data: 2009-05-03 09:12:20
    Temat: Re: Koniec giełdy i wolnego rynku?
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    No comment? to może trochę humoru. Przeprowadzka do Białego Domu.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af8f45d7dd244f35
    .html

    kc

  • 3. Data: 2009-05-03 10:42:29
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    qrva, zatkało was? Czekam na komentarze. To nie są nasze regulacje dotyczące
    widełek na kontraktach, itp, to jest coś więcej. Nie macie nic do
    powiedzenia?

    kc

  • 4. Data: 2009-05-03 10:54:25
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 3 May 2009 07:13:46 +0000 (UTC), " kc" <k...@W...gazeta.pl>
    wrote:

    > Koniec giełdy i wolnego rynku?

    I cywilizacji białego człowieka?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2009-05-03 12:02:06
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > qrva, zatkało was? Czekam na komentarze. To nie są nasze regulacje
    > dotyczące
    > widełek na kontraktach, itp, to jest coś więcej. Nie macie nic do
    > powiedzenia?

    Człowieku... długie święto jest, nie wszyscy żyją giełdą i biciem piany :)

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-05-03 13:07:40
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    Jakis kolejny kretyn czy co?

  • 7. Data: 2009-05-03 13:53:52
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Virck <V...@v...wiesnet> napisał(a):

    > Jakis kolejny kretyn czy co?

    Rozumiem, że nie kumasz wątku, ale odpowiadaj bezpośrednio.

  • 8. Data: 2009-05-03 15:46:32
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    " kc" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Rozumiem, że nie kumasz wątku, ale odpowiadaj bezpośrednio.

    Nie kumam tylko takich idiots jak ty durniu...

  • 9. Data: 2009-05-03 15:56:18
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Virck <V...@v...wiesnet> napisał(a):

> [...]

    Uzasadnij. Bo ja mogę z łatwością:

    Bankructwo nie jest oznaką słabości? Im więcej regulacji tym mniej wolności.

    kc