  • 1. Data: 2003-08-06 05:56:55
    Temat: Inteligo - przyczyny techniczne,blokady, kontakt z operatorem
    Od: <t...@g...pl>

    Wczorajszy dzien kompletnie odmienil moje postrzeganie Inteligo. Probowalem
    kilkakrotnie, w roznych miastach, wyplacic cash z bankomatu PKO BP. "Z
    przyczyn technicznych" nie bylo to mozliwe a mimo to mam blokady i brak
    dostepu do srodkow przez tydzien.
    Nie moglem tez placic karta - powody te same.
    Polaczenie sie z operatorem w dzien kosztowalo mnie z komorki ponad 20
    zlotych, bo sa kolejki.
    Okazuje sie, ze zaden bank nie ma w standardzie maksymalnego czasu
    oczekiwania na obsluge przez telefon. Z moich obserwacji wynika, ze Inteligo
    bije w tym rekordy. Wczoraj trzykrotnie probowalem sie dodzwonic i
    trzykrotnie bylem rozlaczany z powodu przekroczenia czasu oczekiwania.
    Wracam do starego, poczciwego Citibanku - moze maja marne oprocentowanie ale
    serwis dziala zawsze, jak cos sie dzieje z siecia, pozwalaja bezprowizyjnie
    wyplacac kase z innych bankomatow.....
    A do Inteligo nawet nie mozna sie dodzwonic.

  • 2. Data: 2003-08-06 07:10:53
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bgq5b7$7do$...@i...gazeta.pl...

    > A do Inteligo nawet nie mozna sie dodzwonic.

    Za dawnych dobrych czasów na konsultanta nie trzebabyło czekać - zgłaszał
    się od razu. Ja nie wiem - teraz można czekać kilkanaście - kilkadziesiąt
    minut i nic... Nie jestem przyzwyczajony do tak niskiego standardu... Gdzie
    jest lepiej (w mbanku ponoć nie, vw nie ma chyba 24h/dzień...)?

  • 3. Data: 2003-08-06 08:13:29
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kilkakrotnie, w roznych miastach, wyplacic cash z bankomatu PKO BP. "Z
    > przyczyn technicznych" nie bylo to mozliwe a mimo to mam blokady i brak

    Hmmm... Wczoraj właśnie płaciłem kartą i było OK. Dzwonić nie dzwoniłem, ale
    nie zdardzyło mi się, abym musiał czekać na konsultanta więcej niż kilka
    minut...
    Przy czym oczywistym jest, że im mniej czasu masz, tym dłużej na niego
    trzeba czekać - przetestowane.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-08-06 09:34:19
    Od: Dawid Lorenz <z...@r...pl.NO.SPAM>

> [...]
    > bije w tym rekordy. Wczoraj trzykrotnie probowalem sie dodzwonic i
    > trzykrotnie bylem rozlaczany z powodu przekroczenia czasu oczekiwania.

    wiesz. może były jakieś ogólne problemy z transakcjami i takich klientów
    jak Ty, wiszących na linii non-stop było zilliony. wtedy każde
    call-center by padło, nie ma siły. ja osobiście na konsultanta inteligo
    zwykle nie czekam dłużej niż 1 minutę. wczoraj żadnych transakcji nie
    prowadziłem, więc nie wiem jaka była sytuacja, aczkolwiek z Twojego
    opisu wynika, że kiepsko było. właśnie z tego powodu (odmowa transakcji
    a jednak z blokadą na koncie) wyniosłem się błyskiem z lukasa, w
    inteligo mam konto od ponad 2 lat i zero problemów. czyżby koniec tego
    dobrego? :((

    --
    [del] * pzdr z trójmiasta

  • 5. Data: 2003-08-06 10:52:59
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    "Dawid Lorenz" <z...@r...pl.NO.SPAM> wrote in message
    [..]
    > inteligo mam konto od ponad 2 lat i zero problemów. czyżby koniec tego
    > dobrego? :((

    Co prawda na www byla informacja o nocnych modyfikacjach, ale nie powinno to
    wplynac jakos na dzialanie calego systemu. Ja robilem wczoraj zakupy na
    stacji bezynowej i poszlo ok (godz 13.10).
    Swoja droga, ktos wie co nazmieniali?
    M.

  • 6. Data: 2003-08-06 18:55:05
    Od: "Tasmin" <t...@i...pl>

> [...]
    bezprowizyjnie
    > wyplacac kase z innych bankomatow.....
    > A do Inteligo nawet nie mozna sie dodzwonic.

    Miałem podobną sytuację w piatek - bankomat PKO BP stwierdził, że z przyczyn
    technicznych mam sobie wziąść kartę i iść ... bo on mi kasy nie wypłaci :))
    Nastąpiło obciążenie konta, potwierdzenie SMS. Po kilkunastu minutach
    zadzwoniłem do Inteligo, zgłaszając całą sytuację i przygotowałem się na
    czekanie 7 dni na kasę... tym razem zdziwiłem się bardzo, bo 20 minut
    później miałem SMS, że blokada została zdjęta... więc może nie jest aż tak
    źle. A na konsultanta czekałem tak jak zawsze czyli około 1-2 minuty....

    Pozdrawiam serdecznie ... Tasmin

  • 7. Data: 2003-08-06 19:39:02
    Od: <t...@g...pl>

> [...]
    > źle. A na konsultanta czekałem tak jak zawsze czyli około 1-2 minuty....

    Niestety, moja blokada wisi dalej. Wszystko dzis dziala bez zarzutu. I
    dodzwonic sie mozna.......

  • 8. Data: 2003-08-07 06:19:21
    Od: Dawid Lorenz <z...@r...pl.NO.SPAM>

    > Polaczenie sie z operatorem w dzien kosztowalo mnie z komorki ponad 20
    > zlotych, bo sa kolejki.

    aha, zapomniałem dodać - czy nie lepiej (a raczej *taniej*) dzwonić do
    inteligo z dowolnej napotkanej budki telefonicznej? :-o

    --
    [del] * pzdr z trójmiasta