  • 21. Data: 2003-10-25 07:59:21
    Temat: Re: Serwisy SMSowe w bankach
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bnbvr8$951$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przeszkody finansowe? ;-) O ile pamiętam za każdy sms otrzymany _z banku_
    > płaci się 50 gr i za każde połączenie z HaloŚląski 1.20 zł _z konta_.

    :-)

    Chyba, że się nie ma konta, a ma się HaloŚląski. :-))))

    Hint: karta przedpłacona i otwarty i od razu zamknięty rachunek osobisty

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 22. Data: 2003-10-25 08:05:11
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > nikt nie jest doskonaly :-)
    > w BGZ jak ustawisz sobie powiadamianie ciagle jesli saldo > 0 to
    > SMS z saldem bedziesz dostawal co 4 godziny (rowniez w nocy)
    > - wtedy masz ich nadmiar a nie brak

    Miałem przez wakacje powiadomienie SMS z inteligo i o mailach. Tak mnie to
    zaczęło wkurzać, że powyłączałem, i kazałem Idei przestać wysyłać reklamowe
    SMSy. :-)

    Teraz przynajmniej jak telefon piszczy, to wiem, że to coś istotnego/w miarę
    istotnego. :-)

    BTW Może mi ktoś powiedzieć, jak wygląda teraz SMS z inteligo z lokalizacją
    dokonania transakcji karcianej ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 23. Data: 2003-10-28 14:29:08
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bndarg$rnp$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Miałem przez wakacje powiadomienie SMS z inteligo i o mailach. Tak
    > mnie to zaczęło wkurzać, że powyłączałem, i kazałem Idei przestać
    > wysyłać reklamowe SMSy. :-)

    Moglbys w skrocie napisac, jak dokonales tego z Idea?
    Przepraszam, ze tu, ale nie chce subskrybowac telefonia.gsm, niemniej
    przeszukalem archiwum z wynikiem takim, ze sie nie da, ale to byly posty z
    2000 roku.

    TIA

    --
    Robert

  • 24. Data: 2003-10-28 16:04:15
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Moglbys w skrocie napisac, jak dokonales tego z Idea?

    Abonament: telefon do BOK, mają taką opcję w systemie, odznaczają i już

    POP: telefon do BOK, prośba o zaprzestanie wysyłania SMSów marketingowych.
    Zapisują i wysyłają do działu technicznego. Tyle, że z realizacją problem
    jest. Mnie zmusili do napisania reklamacji, teraz czekam na odpowiedź.

    O wynikach informuj na priv.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 25. Data: 2003-10-28 16:11:24
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnm425$i5u$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
> [...]
    > marketingowych. Zapisują i wysyłają do działu technicznego. Tyle, że
    > z realizacją problem jest. Mnie zmusili do napisania reklamacji,

    Dzieki serdeczne

    > O wynikach informuj na priv.

    Tak jest :)

    --