    From: p...@p...onet.pl (Pedroz)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Samowolka Banku Slaskiego
    Date: 8 Mar 2002 11:41:34 +0100

    On 2002-03-08 at 11:30 Piotr Gardy wrote:
    [...]
    >Zadzownilem wiec na infolinie BSK. Tam potwierdzili stanowskiko mojego
    >oddzialu ze historia to jest wykaz wplywow na konto + informacje o limitach
    >do rachunku i kart. Na moje pytanie dlaczego odzzial chce mnie skasowac 7
    >zl
    >za strone, skoro nie ma tego w tabeli oplat i prowizjii, dostalme odpowiedz
    >ze o oplatach ktorych nie ma w tabeli oplat decyduje dyrektor oddzialu...

    Tez mialem podobna sytuacje, ktora tu opisywalem. Poszedlem do banku po potwierdzenie

    przelewu wykonane przez BSKOnLine (zawsze dostawalem za darmo), a tam mi powiedzieli,

    ze kosztuje to 10 zl (tak stwierdzil dyrektor, czy kierownik oddzialu). Stwierdzilem
    wiec, ze
    zamkne konto i poprosilem o historie, na co pani powiedziala, ze przyjdzie do domu,
    bo zawsze
    tak robia przy zamykaniu. Oczywiscie do domu zadna historia nie przyszla, przyszedl
    tylko
    ostatni wyciag. Tyle. Zastanawialem sie czy nie walczyc dalej, ale stwierdzilem, ze
    szkoda zdrowia
    pal 6 historie...

    >Czy to jest prawda, czy jest to prawnie dozwolone?...

    HGW ze tak powiem...

    >Czuje sie kompletnie oszukany przez BSK...

    Ja tez. Dlatego zrezygnowalem z konta u nich. Zawazyla na tym nie tylko ta opisana
    sytuacja...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]