    From: "Piotr Gardy" <p...@c...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Samowolka Banku Slaskiego
    Date: Fri, 8 Mar 2002 11:30:12 +0100

    Witam!

    Bede rezygnowal z uslug Banku Slaskiego. Zalozylem juz sobie konto w nowym
    banku (Multibank) i poprosilem BSK o przygotowanie dla mnie historii
    rachunku.
    Odebralem ja po dwoch dniach, BSK skasowal mnie za to na 10 zl. Historia
    zawierala informacje o moich wplywach za ostani rok, przynanym debetcie i
    limicie nc VCC. Multibank powiedzial ze historia musi zawierac wsyztskie
    transakcje, wiec znow poszedlem do BSK po nowa historie. Tam mi powiedzieli,
    ze historia rachunku to tylko sa wplywy (wg tabeli oplat i prowizji platne
    to jest 5 zl za kazdy miesiac), a jesli ja chce miec wszystkie transakcje to
    ja potrzebuje odpisu (duplikatu) wyciagow i to jest platne 7 zl za strone
    (troche tych stron bedzie :( ). Odpis wyciagu ma byc na wtorek. Wrocilem do
    domu, pobralem tabele oplat i prowizji BSK, tam zadnego odpisu czy tez
    duplikatu wyciagu nie znalazlem.

    Zadzownilem wiec na infolinie BSK. Tam potwierdzili stanowskiko mojego
    oddzialu ze historia to jest wykaz wplywow na konto + informacje o limitach
    do rachunku i kart. Na moje pytanie dlaczego odzzial chce mnie skasowac 7 zl
    za strone, skoro nie ma tego w tabeli oplat i prowizjii, dostalme odpowiedz
    ze o oplatach ktorych nie ma w tabeli oplat decyduje dyrektor oddzialu...

    Czy to jest prawda, czy jest to prawnie dozwolone?...

    Czuje sie kompletnie oszukany przez BSK...

    Piotr (Pogar) Gardy
    p...@c...org