  • 11. Data: 2011-09-11 17:45:18
    Temat: Re: Samochód jako zabezpieczenie pożyczki
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-09-11 19:22, k...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Tylko kupując pojazd nowy AC kosztuje 3% jego wartości. Jeśli jego pojazd
    > warty jest 25 tysięcy to ma ileś lat i AC może kosztować 10-20% jego wartość +
    > odsetki dla Banku i RRSO ma potężne. Ale wszystko zależy od "noża na gardle".

    A te 10-20 procent to skąd? Z doświadczenia czy z powietrza?
    Proszę o przykłady.
    Trzy lata temu ubezpieczenie pakietowe OC/AC/NWW/assistance dla
    sześcioletniego samochodu wyniosło 6,8%.
    W tym roku dla dwuletniego samochodu analogicznie: 3,7%
    Proponuję nie tworzyć mitów.

  • 12. Data: 2011-09-11 18:34:38
    Od: Grandalf <g...@g...com>

    On 11 Wrz, 19:45, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Obawiam si , e przy takiej kwocie to ja bym szed w kierunku zwyk ego
    > got wkowego.
    > KJ
    >
    > --http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-sw
    inki-w-new-jersey/
    > Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

    Za taką opcją też się oglądam. Narazie przeglądam oferty.

  • 13. Data: 2011-09-11 21:23:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Za taką opcją też się oglądam. Narazie przeglądam oferty.

    jak masz zdolność kredytową to bierzesz "normalny" kredyt, na co bankowi
    zastaw na samochodzie?

    analogia z domem nie jest aż taka oczywista, do auta możesz wsiąść i
    pojechać nim w siną dal, z nieruchomością nie uciekniesz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2011-09-11 22:28:19
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-11 23:23, RobertS pisze:

    > jak masz zdolność kredytową to bierzesz "normalny" kredyt, na co bankowi
    > zastaw na samochodzie?

    Dziwne jest to, że w przypadkach wnioskowania o kredyt hipoteczny
    (mieszkanie w zastaw) plus ubezpieczenie na wypadek śmierci banki
    kredytu nie dają, bo im kalkulator kredytowy wylicza i na koniec
    informacja: BRAK ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.
    Paranoja jakaś. Te kalkulatory coś na opak wyliczają.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 15. Data: 2011-09-12 07:22:06
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.
    > Paranoja jakaś. Te kalkulatory coś na opak wyliczają.

    Poczytaj (i zrozum) co to jest "zdolność kredytowa", to Ci może paranoja
    minie.
    Dla ułatwienia dodam, że powinnaś się również zapoznać z terminem
    "zabezpieczenie kredytu".

> [...]
    > zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    > kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".

    Zapoznaj się również netykietą. Temat: sygnatura.

  • 16. Data: 2011-09-12 07:43:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Grandalf" napisał w wiadomości grup
    29g2000yqd.googlegroups.com...

    >Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.

    Skoro masz umowe o pracę na czas nieokreslony to te 10tys pozyczki
    powinienes dostac w większości banków/skoków bez większych problemów bez
    zabezpieczania samochodem.

  • 17. Data: 2011-09-12 09:13:51
    Od: Marcin <p...@c...net>

> [...]
    > sześcioletniego samochodu wyniosło 6,8%.
    > W tym roku dla dwuletniego samochodu analogicznie: 3,7%

    to nie są mity tylko fakty.
    te stawki o których piszesz to tak zwane "pakiety" gdzie rzeczywiście
    koszt ubezpieczenia
    wychodzi bardzo korzystnie. niestety, najczęściej stosuje się to do
    samochodów 4-5 letni, być
    może akurat masz ubezpieczyciela który nie robi problemów dla
    szcześcioletniego.
    przygotuj się jednak, że w przyszłym roku koszt ubezpieczenia skoczy
    Ci dwukrotnie

    Marcin

  • 18. Data: 2011-09-12 09:56:43
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Iksinski <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote on 2011-09-12_9:22

    > Zapoznaj się również netykietą. Temat: sygnatura.

    A wiesz jak w Thunderbirdzie ustawić coś w automatycznie
    dołączanym pliku podpisu tak, aby coś było przed
    "-- " ?

    witrak()

  • 19. Data: 2011-09-20 22:53:12
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.
    > Paranoja jakaś. Te kalkulatory coś na opak wyliczają.

    Odczłowieczenie kredytów.
    Kalkulatory (miałem 10 lat jak potrafiły całkować) rządzą....

    Feromon

    PS. Bank, który przez 8 lat brał moje odsetki około 350 zł miesięcznie,
    ograniczył mi limit (bez uprzedzenia) z 20.000 do 2.300. Pierwotnie 4.000.
    To na pierwszy rzut oka strzał w stopę.
    Ale skoro zacząłem spłacać wszystko w "grace period" to mnie ukarali...
    Nie powiem, że to BPH było...