  • 1. Data: 2011-09-10 13:11:32
    Temat: banki z największą ilością KLIENTÓW w Polsce
    Od: b...@o...pl

    http://biznes.onet.pl/blisko-25-milionow-ror-ow,1862
    9,4844275,1,analizy-detal
    ciekaw jestem, czy podliczono ROR-y czy może WSZYSTKIE rachunki?

    przypuszczam, że mBank policzono podwójnie (prawie każdy ma ekonto i emax)
    a eurobank może być nawet 16x (bo kiedyś ludzie zakładali po 1 ror
    i po 15 oszczędnościowych, których w większości nie używają, bo dopiero
    później poznali niedogodności eurobankowej bankowości).

  • 2. Data: 2011-09-10 18:48:31
    Temat: Re: banki z największą ilością KLIENTÓW w Polsce
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-10 15:11, b...@o...pl wrote:
> [...]
    > i po 15 oszczędnościowych, których w większości nie używają, bo dopiero
    > później poznali niedogodności eurobankowej bankowości).

    http://prnews.pl/wojciech-boczon/banki-prowadza-praw
    ie-25-mln-ror-64461/
    mozna porownc. mBank nie podaje juz dawno lizby rachunkow - natomiast
    lizbna klientow a ROR moze sie oczywiscie roznic.
    No i jeszcze - taki Polbank i eurobank - do wielukredytow consumer
    finace dodaje darmowy ROR - oczywiscie w duzej czesci jest on nieuzywany.
    w mBanku wszystkie podukty podlaczone sa pod ROR - czyli czy chcesz
    kredytowke, ubezpieczen,e, DM, cyz fundusze, to ROR rez musisz miec.

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 3. Data: 2011-09-12 06:36:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 10 Sep 2011 20:48:31 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > w mBanku wszystkie
    > podukty podlaczone sa pod ROR - czyli czy chcesz kredytowke,
    > ubezpieczen,e, DM, cyz fundusze, to ROR rez musisz miec.

    Z tego co było na grupie w mBanku można już mieć kk bez RORa.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-09-12 10:10:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" j4k992$195$...@i...gazeta.pl

    > Z tego co było na grupie w mBanku można już mieć kk bez RORa.

    I jak ja spłaca się? Karta ma swój numer rachunku bankowego jak zwykłe konto?
    Ja swoja spłacam pośrednio, przez eKonto,

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-09-12 11:13:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 12:10:47 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > I jak ja spłaca się? Karta ma swój numer rachunku bankowego jak zwykłe
    > konto? Ja swoja spłacam pośrednio, przez eKonto,

    Jak wszędzie. Karta ma rachunek na który można wpłacić pieniądze.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2011-09-12 16:15:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" j4kpg7$195$...@i...gazeta.pl

    > Jak wszędzie. Karta ma rachunek na który można wpłacić pieniądze.

    U mnie nie ma. A mam Radość życia!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-09-12 17:32:07
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    > "xbartx" j4kpg7$195$...@i...gazeta.pl

    > U mnie nie ma. A mam Radość życia!!!

    W szczegółach karty znajdziesz:
    - Numer rachunku powiązanego (czyli eKonto)
    - Numer rachunku karty

  • 8. Data: 2011-09-12 20:48:21
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "osa" <o...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W szczegółach karty znajdziesz:
    > - Numer rachunku powiązanego (czyli eKonto)
    > - Numer rachunku karty

    I tak jest jako kolega rzecze ;)

  • 9. Data: 2011-09-12 23:02:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j4lr6m$adb$...@n...onet.pl

    > I tak jest jako kolega rzecze ;)

    Ostro... Ale prawdziwie... I można lać na ten numer bezpośrednio? :)

    -=-

    Lubię osy. :) Fajne zwierzaki. :) Po ciemku nie latają. :)
    Jak eliksiry niemłodości? ;) Ludzi nie zaczepiają/atakują,
    ale inne zwierzaki mordują bezlitośnie!!! Kiedyś karmiłem
    taką jedną -- szynką... :)

    Pszczoły chyba nie jadają mięsa. :) Osy -- tak, i to chyba chętnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'