  • 1. Data: 2011-09-11 08:49:28
    Temat: w których sklepach cashback?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    żeby była jasność, gdzie mogę dostać gotówkę w kasie przy okazji zakupów?

    na razie udało mi się to w Realu, natomiast w Żabce nie chociaż kojarzę,
    że w tej sieci ta usługa powinna być dostępna

    co z Kerfurem, PiP, Auchan i podobnymi?

    na których stacjach benzynowych to działa?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-09-11 09:20:07
    Temat: Re: w których sklepach cashback?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.09.2011 10:49, RobertS pisze:
> [...]
    > że w tej sieci ta usługa powinna być dostępna
    >
    > co z Kerfurem, PiP, Auchan i podobnymi?
    >
    > na których stacjach benzynowych to działa?

    http://www.visa.pl/pl/karty_dla_ciebie/visa_cash_bac
    k/gdzie_mozna_wyplacic_gotowkę_p.aspx

  • 3. Data: 2011-09-11 11:32:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-09-11 11:20, neoniusz pisze:

    > http://www.visa.pl/pl/karty_dla_ciebie/visa_cash_bac
    k/gdzie_mozna_wyplacic_gotowkę_p.aspx

    i http://www.uslugacashback.pl/

    WN

  • 4. Data: 2011-09-11 18:47:17
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > żeby była jasność, gdzie mogę dostać gotówkę w kasie przy okazji zakupów?

    W sklepach oznaczonych logiem "cash back"

  • 5. Data: 2011-09-11 21:20:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-09-11 20:47, Marcepan pisze:

    > W sklepach oznaczonych logiem "cash back"

    nie wszędzie nalepka jest, ale dzisiaj próbowałem skorzystać z usługi na
    stacji BP i.....zrobiło się małe zamieszanie, bo pracownicy (w liczbie
    4) słyszeli o czymś takim, ale nikt tego na żywo nie widział ani nie
    robił, finalnie udało się

    trauma w oczach sprzedawcy podobna jak przy płaceniu PyP ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-09-11 22:23:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-11 23:20, RobertS pisze:

> [...]
    > robił, finalnie udało się
    >
    > trauma w oczach sprzedawcy podobna jak przy płaceniu PyP ;-)

    W auchanie napewno. Musisz tylko posiadać ich kartę na zakupy czy coś w
    tym rodzaju.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci