    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sądy ogłosiły upadłość SKOK "Jowisz" i "Kujawiak"
    Date: Sat, 4 Jun 2016 02:14:58 +0200

    "J.F." 575194f8$0$686$6...@n...neostrada.pl

    > Sa podobne instutucje tam znane.

    Polacy zaczerpnęli z doświadczeń innych
    ludów -- takoż z podatkiem, którego SKOKi nie płaciły.

    pralnie pieniędzy dla partii rządzącej (w

    > Ichnie skoki to nie wiem, ale o problemach amerykanskich funduszy emerytalnych to
    czytam czesto.

    > I oni maja problem ze skladka "na ZUS"
    > http://www.rp.pl/artykul/712959-Amerykanska-poczta-n
    ie-ma-pieniedzy-na-fundusz-emerytalny.html

    Jeśli DTrump wygra -- skończą się probemy z emeryturami.

    > A zauwaz, ze PIS przez 8 lat nie byl juz partia rzadzaca.

    Filozofia twierdzi, że nie ma ostrej różnicy pomiędzy formalnie rządzącymi i
    formalnie rządzonymi.
    JUrban powiedział, że rządzący nie mogą rządzić tak, jak chcą, gdyż natychmiast by
    utracili władzę.
    Niejeden opozycjonista był silniejszy od rządu formalnego.
    Opozycja może krytykować niemal dowolnie, przez co szachować rządzących strachem
    przed utratą władzy.

    Łatwiej by było Kopaczną skłonić do 1000+ właśnie strachem przed utratą władzy niż
    samemu dać 500+. ;)
    Problemem nie jest pozycja opozycjonisty, ale pozycja opozycjonisty do
    debilnych/nieudolnych rządów. :)

    Łatwiej karmić kurę i odbierać jaja, niż samemu znosić jaja. ;)