  • 1. Data: 2006-06-26 18:50:48
    Temat: ktory bank oferuje najwyzsze oprocentowanie lokat?
    Od: <t...@v...pl>

    ktory bank oferuje najwyzsze oprocentowanie lokat?

  • 2. Data: 2006-06-26 19:26:22
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    <t...@v...pl> wrote in message news:e7paau$fc5$1@news.onet.pl...

    > ktory bank oferuje najwyzsze oprocentowanie lokat?

    ach.... wystarczy troszkę poszukać
    takich zestawien jest pełno
    np. tutaj http://mojefinanse.interia.pl/konta/lok/krotko
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-06-27 07:09:05
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > ach.... wystarczy troszkę poszukać
    > takich zestawien jest pełno
    > np. tutaj http://mojefinanse.interia.pl/konta/lok/krotko

    cos lewe to zestawienie, 4,70% na lokacie w BZ WBK ???
    oni nie maja w ofercie takiej lokaty!!!

  • 4. Data: 2006-06-27 07:26:20
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "RobertS" wrote in message

    > cos lewe to zestawienie, 4,70% na lokacie w BZ WBK ???
    > oni nie maja w ofercie takiej lokaty!!!

    czytamy, czytamy :-)
    http://mojeinwestycje.interia.pl/lok/szczeg?lid=198
    a tutaj jest nawet 5%
    http://mojeinwestycje.interia.pl/lok/szczeg?lid=177

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2006-06-27 09:18:59
    Od: "PSi" <p...@g...pl>

    Użytkownik "sumi" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czytamy, czytamy :-)
    > http://mojeinwestycje.interia.pl/lok/szczeg?lid=198
    > a tutaj jest nawet 5%
    > http://mojeinwestycje.interia.pl/lok/szczeg?lid=177

    Czytamy, czytamy ;-)
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11015#lokaty

    I...całkowicie inne wartości :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-06-27 11:24:29
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "PSi" wrote in message

    > Czytamy, czytamy ;-)
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/11015#lokaty
    >
    > I...całkowicie inne wartości :-)

    no tak !
    ale to świadczy, że albo bzwbk nie dba o to co wyswietlają inne portale bo
    myślę że te dane na interii są od nich
    albo interia ma to gdzieś i nie chce jej sie aktualizować danych
    tak czy owak, link akurat interii był pierwszym który znalazłem i był po
    to aby pokazać że odpowiedź na zadane pytanie można sobie znaleźć samemu
    niewielkim nakładem czasu i klawiatury :-)) w necie
    może to być równie dobrze na onecie, wp, expanderze bankierze itp itd
    trzeba tylko chciec
    wniosek: sprawdzić kilka portali.
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 7. Data: 2006-06-27 13:09:45
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    wniosek:

    nie ufac portalom tylko poszukac bezposrednio na stronie internetowej danego
    banku...