  • 11. Data: 2002-01-31 18:34:31
    Temat: Re: SSL-128 w Inteligo
    Od: "Wiesław Sawicki" <k...@p...com>

    news:a3b8a1$jqq$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Wiesław Sawicki"

    > mozesz zobaczyc u mnie ten dymek - moze ruszales mysza i dymek nie powstal
    > ;-))

    > dawno nieprawda
    > *** blad ***

    Blad, Ty posadzasz mnie o takie rzeczy jak ruszanie mysza i niezwrocenie
    uwagi
    na date helpa. A dlaczego napisalem z ktorego helpa jest ten tekst?
    Zamiast sie czepac wyjasnij ta roznice 40 - 128.

    vis

  • 12. Data: 2002-01-31 19:40:24
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wiesław Sawicki" <k...@p...com> wrote in message
    > Uff, juz bylem bliski zwatpienia czy dostane merytoryczna odpowiedz.

    A my nie liczymy na to, że jesteś w stanie ustawić poprawnie zegar :-)
    Odpowiedź merytoryczną dostałeś tylko pewnie ją przegapiłeś tak jak prośbę o
    zmianą zegara.

    K. Kowalski

  • 13. Data: 2002-02-01 00:04:41
    Od: "Wiesław Sawicki" <k...@p...com>

  • 14. Data: 2002-02-01 08:27:30
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    Użytkownik "Mietek Pietras" napisał w wiadomości l...
> [...]

    |Powiem krótko: jedna Pani drugiej Pani......|

    I to juz wszystko? Tak krotko? Pani tez mozna odpowiedziec jak cos sie na
    ten temat wie ...prosze pana Friko.
    Ta pani to byl pan i mowil do innych powaznych panow i pan na powaznej
    konferencji poswieconej bankowosci elektronicznej :-))) i nikt nie
    zaoponowal. Wiecej szczegolow?
    M.

  • 15. Data: 2022-01-24 10:39:06
    Od: Tak Nie <t...@g...com>

    piątek, 1 lutego 2002 o 09:27:30 UTC+1 Mietek Pietras napisał(a):
    > Użytkownik "jo44" <j...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    Tak Nie - zdjęcie profilowe
    Tak Nie
    nieprzeczytany,
    10:38 (teraz)
    do
    Download this episode
    This week on the "Weekly Recap," NLW breaks down the House hearing on energy in the
    crypto industry. He looks at problems with the advance memo and provides refutations
    of some of the misunderstandings.
    https://www.fxmag.com/crypto/what-happened-at-congre
    ss-bitcoin-energy-hearing