  • 1. Data: 2002-01-31 08:30:14
    Temat: dwa kredyty...komercyjny i hipoteczny-czy sprawdzaja?
    Od: "jarg" <j...@g...pl>

    Planuje wziac komercyjny kredyt w np.reiffeisen...a nastepnie hipoteczny w
    np.boś ...- czy jest tutaj jakas weryfikacja- nie chcialbym biorac
    hipoteczny informowac o wzietym komercyjnym

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-31 08:39:17
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > np.boś ...- czy jest tutaj jakas weryfikacja- nie chcialbym biorac
    > hipoteczny informowac o wzietym komercyjnym

    Pewnie jakieś oświadczenie o maniu/niemaniu kredytów trzeba napisać i
    podpisać :).

    Pozdrawiam
    -As-

  • 3. Data: 2002-01-31 08:40:09
    Od: "jarg" <j...@g...pl>

    sklamie, ze nie mam zadnego kredytu.....

  • 4. Data: 2002-01-31 10:10:27
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > sklamie, ze nie mam zadnego kredytu.....

    Powieszą Cię ;-))

    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-31 10:54:19
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Powieszą Cię ;-))

    a nie jest czasem tak, ze kredyt hipoteczny bierzesz jako osoba prywatna, a
    komercyjny na działalność gospodarczą i nie wiąże się to ze sobą?
    Piotr

  • 6. Data: 2002-01-31 11:11:25
    Od: "jarg" <j...@g...pl>

    nie....chodzi mi o wziecie komercyjnego jako osoba prytwatna....i chwile
    pozniej hipotecznego jako osoba prywatna....nie wiem jednak ktore banki czy
    (wogole) przekazuja informacje o udzielonych kredytach poyzej jakiejs tam
    sumy...nie chcialbym, azeby cofneli mi wniosek o hipoteczny badz po kilku
    miesiacach zazyczyli natychmiastowej splaty pierwszego kredytu..poniewaz
    wyszla informacja o przeklamaniu w oswiadczeniu
    -w zasadzie to najbardziej interesuje mnie opinia osoby, ktora siedzi w
    udzielaniu kredytow hipotecznych..a najlepiej w BOŚ :))

  • 7. Data: 2002-01-31 12:07:24
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    chyba sprawdzaja, nawet jak cos kupujesz w markecie na raty to kaza czekac
    kilkanascie minut na jakies potwierdzenie ktore dostaja po przeslaniu twoich
    danych

  • 8. Data: 2002-01-31 12:27:42
    Od: "jarg" <j...@g...pl>

    chodzi mi o to czy banki posiadaja zorganizowana wymiane informacji
    miedzybankowej o udzielonych kredytach..informacje wymieniane miedzy
    bankami...jest taka baza miedzybankowe o nierzetelnych kredytobiorcach, ale
    nie wiem czy jakies banki prowadza taka wymiane informacji o udzielonych
    kredytach..w koncu jest to jednak polityka walki o klienta...tak wiec nie
    widze jak na razie tej potrzeby...ale nie wiem.., a nie chcialbym ombinowac
    jak cos tam jednak maja

  • 9. Data: 2002-01-31 14:14:12
    Od: Boleslaw Proust <b...@i...pl>

    prowadza, www.bik.pl

  • 10. Data: 2002-01-31 22:28:56
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

> [...]
    > widze jak na razie tej potrzeby...ale nie wiem.., a nie chcialbym ombinowac

    Pewnie że mają, Biuro Informacji Kredytowej, i pierwsze co robią to sprawdzają
    delikwenta
    chcącego wziąść kredyt w tymże właśnie biurze.

    KZ