  • 1. Data: 2002-01-31 09:57:22
    Temat: Re: SSL-128 w Inteligo
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Wczoraj mialem nastepujacy przypadek.
    [...]

    Może to dlatego, że masz czas w systemie mniej wiecej 7 godzin do przodu?
    ;-)

    Rafał

  • 2. Data: 2002-01-31 10:55:45
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > //...//
    > P.S.
    > W helpie (do IE 5.0) doczytalem sie 128 bitow zastrzezone jest dla USA i
    > Kanady ale
    > niektore servery moga ... . No wlasnie co moga? Przeciesz do szyfrowanie
    > trzeba dwojga.

    Róznica między komunikatami może wynikać z dwóch różnych kluczy i ich długości:
    - kluczy do uwierzytelniania i uzgadniania kluczy sesji,
    - uzgodnionych kluczy sesji do szyfrowania transmisji.

    128 bitów klucza dla Polski nie jest zastrzeżone. Przecież komuna już dawno
    upadła i w większości przypadków embarga na nowoczesne technologie zostały
    zniesione.
    Zciągnij sobie aktualizację do 128 bitów.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 3. Data: 2002-01-31 11:03:28
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wiesław Sawicki"
    > (...) Nastepnie zalogowalem sie do Fortisu i ustawiam kursor
    > na klodeczce i ... nic. Informacja o szyfrowaniu nie pokazala mi sie.
    >
    > Mozecie to skomentowac.

    mozesz zobaczyc u mnie ten dymek - moze ruszales mysza i dymek nie powstal
    ;-))

    > W helpie (do IE 5.0) doczytalem sie 128 bitow zastrzezone jest dla USA i
    > Kanady

    dawno nieprawda
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-31 11:07:46
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl>

  • 5. Data: 2002-01-31 11:47:07
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wiesław Sawicki" <k...@p...com> wrote in message
    > Blad, Ty posadzasz mnie o takie rzeczy jak ruszanie mysza i niezwrocenie
    > uwagi
    > na date helpa. A dlaczego napisalem z ktorego helpa jest ten tekst?
    > Zamiast sie czepac wyjasnij ta roznice 40 - 128.

    Ale ten czas to byś sobie zmienił w końcu ;-)

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-01-31 12:19:11
    Od: "Konrad Kwiatkowski" <k...@f...onet.pl>

    "Wiesław Sawicki" <k...@p...com> wrote in message

    > niektore servery moga ... . No wlasnie co moga? Przeciesz do szyfrowanie
    > trzeba dwojga.

    Moga... do szyfroawnia trzeba dwojga :) Ale odbywa sie ona tak samo niezaleznie
    od dlugosci klucza... wiec jesli przegladarka umie szyfrowac z kluczem
    40-bitowym (do zlamania bez problemow nawet na domowym kompie) bedzie potrafila
    rowniez kodowac z kluczem 128-bitowym... jesli tylko taki dostanie :) A dostaje
    taki wtedy, gdy serwer posiada specjalny certyfikat umzliwiajacy zastosowanie
    SGC (Server Gated Crypto), a takie wlasnie certyfikaty sa wystawiane dla bankow.

    Konrad

  • 7. Data: 2002-01-31 15:05:56
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Mietek Pietras" napisał w wiadomości l...
> [...]

    Powiem krótko: jedna Pani drugiej Pani......|

  • 8. Data: 2002-01-31 16:56:49
    Temat: SSL-128 w Inteligo
    Od: "Wiesław Sawicki" <k...@p...com>

    Wczoraj mialem nastepujacy przypadek.
    Lacze sie do Inteligo. Sprawdzam certyfikat, jestem u nich. Zamykam okno z
    opisem certyfiaktu
    i zostawiam kursor na klodeczce. Po kilku malych chwilach pojawia mi sie
    dymek a w nim
    tekst "Polaczenie bezpieczne SSL 128-bitow". Wszystko ladnie tylko, ze ja
    uzywam IE 5.0
    z 40-to bitowym szyfrowaniem. Nastepnie zalogowalem sie do Fortisu i
    ustawiam kursor
    na klodeczce i ... nic. Informacja o szyfrowaniu nie pokazala mi sie.

    Mozecie to skomentowac.
    vis

  • 9. Data: 2002-01-31 18:12:01
    Od: "Wiesław Sawicki" <k...@p...com>

    Uzywalem innego komputera :-),
    a ten czas jest tak ustawiony ze wzgledu na synchronizacje czasowa pomiędzy
    komputerami.
    Niestety jak ustawie wlasciwie strefe czasowa, to nie moge zsynchronizowac
    sie z hostem.
    Tylko ustawienie strefy czasowej na czas srodkowo-amerykanski daje dobra
    synchronizacje.

    vis

    Użytkownik "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a3b4vv$rsl$1@news.onet.pl...

  • 10. Data: 2002-01-31 18:31:35
    Od: "Wiesław Sawicki" <k...@p...com>

    Użytkownik "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Gosc, nie pracuje w firmie panstwowej a aktualizacji nie robi ze wzgledu na
    pewne
    drobne bledy w wersji 5.5 i 6. Juz niedlugo zainstaluje IE 6, ale ciekawi
    mnie ta
    niezgodnosc. Tu 40 a tu 128 bitow.

    vis